Baza gier Bijatyki
Virtua FighterBijatyki Jedna z pierwszych bijatyk skonstruowanych w pełnym trójwymiarze. Gra początkowo ukazała się na automaty. Później skonwertowano ją na Segę Saturn, gdzie stanowiła bezpośrednią konkurencję dla równocześnie wydanego „Tekkena” (PlayStation). |
Samurai Shodown IIIBijatyki Trzecia odsłona serii dwuwymiarowych bijatyk, w której gracze przejmują kontrolę nad mistrzami broni białej z różnych części świata. Produkcja studia SNK przyniosła szereg zmian w mechanice prowadzenia starć i niemal całkowicie odeszła od dotychczasowej stylistyki. |
Tobal No. 1Bijatyki Bijatyka, w której gracze biorą udział w turnieju sztuk walki, organizowanym na tytułowej planecie. Gra jest warta świeczki, gdyż zwycięzca przejmie kontrolę nad zasobami Molmoranu – rzadkiego i niebywale cennego surowca. Cechą charakterystyczną Tobal No. |
Battle Arena Toshinden 2Bijatyki Kontynuacja trójwymiarowej bijatyki japońskiego studia Tamsoft. W grze bierzemy udział w kolejnej edycji turnieju Toshinden, zorganizowanej przez tajemniczą organizację Secret Society. |
Galaxy Fight: Universal WarriorsBijatyki Konwersja wydanej w 1995 roku na automatach bijatyki 2D, w której herosi z różnych planet stają do walki o prawo spotkania z potężnym bóstwem, pojawiającym się we wszechświecie raz na tysiąc lat. |
Tekken 2Bijatyki Tekken 2 (w Stanach Zjednoczonych wydana na automaty do gier także pod tytułem Tekken 2 Ver.B) – japońska konsolowa gra wyprodukowana przez Namco. Gra została wydana w różnych edycjach w latach 1995-1998, 2006 i 2008-2010. Tekken 2 otrzymał nagrodę Electronic Gaming Monthly w kategorii "Best Arcade Game" w 1995 roku. Tekken 2 został umieszczony na 59. miejscu listy "Top 100 Games of All Time" w 2001 roku prowadzonej przez Game Informer. Na konsole PSP, PS3 i PSVITA jest to reedycja drugiej części kultowej bijatyki z konsoli PS One. Akcja gry toczy się 2 lata po wydarzeniach, znanych z poprzedniczki i koncentruje wokół kolejnego turnieju sztuk walki, w którym ponownie zmierzą się m.in. Kazuya Mishima i jego ojciec Heihachi. |
Darkstalkers: The Night WarriorsBijatyki Darkstalkers: The Night Warriors to pierwsza odsłona serii dwuwymiarowych bijatyk, w których wojownikami są inspirowane przez legendy, horrory i podania potwory, takie jak wampiry, wilkołaki, mumie i duchy. |
Street Fighter AlphaBijatyki Pierwsza od czasu Street Fightera II zupełnie nowa odsłona popularnego cyklu bijatyk firmy Capcom. Produkcja rozwija formułę poprzedniczki, wprowadzając szereg zmian do pojedynków jeden na jeden między mistrzami sztuk walki. |
TekkenBijatyki Jedna z najpopularniejszych serii w swoim gatunku. W grze bierzemy udział w elitarnym turnieju o nazwie King of the Iron Fist. Jedną z kluczowych postaci jest niejaki Kazuya Mishima, który pragnie zemścić się na swoim ojcu. |
Mortal Kombat 3Bijatyki Mortal Kombat 3 to trzecia część jednej z najpopularniejszych serii zręcznościowych bijatyk, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski firmy Midway Games. |
Battle Arena ToshindenBijatyki Trójwymiarowa bijatyka, w której gracze spotykają się na wytyczonych, trójwymiarowych arenach, tocząc ze sobą pojedynki przy użyciu broni i rozmaitych ataków specjalnych. Tłem rozgrywki jest legendarny turniej Toshinden, zorganizowany przez tajemniczego sponsora imieniem Gaia. |
Brutal: Paws of FuryBijatyki Brutal: Paws of Fury to klasyczne mordobicie, powstałe na fali popularności Mortal Kombat. W przeciwieństwie jednak do tamtego tytułu, walka jest całkowicie bezkrwawa i co najważniejsze – potraktowana z dużą dozą humoru. |
WWF Wrestlemania: The Arcade GameBijatyki Znakomite mordobicie, symulujące amerykańskie zapasy w stylu wolnym, zrealizowane w podobnym stylu co pierwsze odsłony Mortal Kombat. |
FX FighterBijatyki Trójwymiarowa bijatyka, w której uczestniczymy w wielkim turnieju, rywalizując o tytuł najpotężniejszego wojownika w galaktyce. Naprzeciw siebie staje ośmiu uczestników z różnych miejsc we wszechświecie, a każdy dysponuje własnym, unikalnym zestawem ciosów. |
Rise of the RobotsBijatyki Bijatyka w stylu Street Fighter i Mortal Kombat, której bohaterami są roboty. Gra została poprzedzona spektakularną, jak na pierwszą połowę lat dziewięćdziesiątych kampanią reklamową, program jednak spotkał się z olbrzymią falą krytyki. |
Mortal Kombat IIBijatyki Sequelem przebojowej wirtualnej bijatyki, która ujrzała światło dzienne w 1992 roku. Autorzy postanowili pójść za przysłowiowym ciosem, serwując użytkownikom większą ilość wojowników, ataków, aren itd. |