Baza gier Zrecznosciowe, zaczynające się na S
Skylanders ImaginatorsZręcznościowe Kolejna odsłona popularnej serii platformówek 3D, rozwijanej we współpracy firmy Activision ze studiem Toys for Bob i wykorzystującej specjalne zabawkowe figurki, przenoszone do wirtualnego świata gry. |
SuperHyperCubeZręcznościowe Minimalistyczna gra zręcznościowo-logiczna stworzona przez niezależne studio Kokoromi, w którego składzie znalazł się Phil Fish, autor udanej platformówki Fez. Wśród inspiracji twórcy SuperHyperCube wymieniają filmy science fiction z lat 80-tych, takie jak Tron czy Blade Runner. |
ShuZręcznościowe Oryginalna gra platformowa szkockiego studia Secret Lunch, łącząca typowe dla gatunku elementy zręcznościowe z koniecznością dokonywania wyborów natury moralnej. Akcja gry Shu osnuta jest wokół ucieczki tytułowego bohatera przed złowrogą i nieposkromioną burzą. |
Sonic Boom: Fire & IceZręcznościowe Jedna z pobocznych odsłon popularnego cyklu gier zręcznościowych, których bohaterem jest słynny niebieski jeż o imieniu Sonic. Sonic Boom: Fire & Ice jest produkcją towarzyszącą serialowi telewizyjnemu Sonic Boom. |
Sally's LawZręcznościowe Tzw. prawo Sally to przeciwieństwo prawa Murphy’ego – symbolizuje niezwykle szczęśliwy, przełomowy moment, w którym nagle wszystko w czyimś życiu zdaje się do siebie pasować i układać tak, jak powinno. |
ShadwenZręcznościowe Utrzymany w konwencji fantasy nietypowy miks gry przygodowej i skradanki, opracowany przez znane z takich serii jak Trine czy Shadowgrounds studio Frozenbyte. W grze wcielamy się w postać doświadczonej zabójczyni Shadwen, która otrzymuje zadanie zamordowania króla. |
She Wants Me DeadZręcznościowe Humorystyczna gra zręcznościowa z elementami platformówki oraz gry rytmicznej, przygotowana przez szwedzkie studio Hello There. She Wants Me Dead opowiada historię niejakiego Maksa, który do tego stopnia wkurzył swoją kotkę Lulę, że ta postanowiła się go pozbyć. |
Star Fox ZeroZręcznościowe Kolejna odsłona znanej z konsol Nintendo serii zręcznościowych strzelanin TPP w realiach science fiction. Tytuł powstał we współpracy z uznanym japońskim studiem Platinum Games, pod okiem samego Shigeru Miyamoto. |
SpeedRunnersZręcznościowe Nietypowa gra wyścigowa z elementami platformówki, wyprodukowana przez niezależne, holenderskie studio DoubleDutch Games. Akcja SpeedRunners toczy się w fikcyjnym świecie, wypełnionym po brzegi rozmaitymi superbohaterami. |
Shadow BugZręcznościowe Mobilna gra platformowa niezależnego, fińskiego studia Muro, która wyewoluowała z prostego, ale udanego projektu studentów Uniwersytetu Aalto. W Shadow Bug wcielamy się w rolę wojowniczego insekta uzbrojonego w dwa miecze. |
Stikbold! A Dodgeball AdventureZręcznościowe Opracowana przez ekipę Curve Digital zręcznościowa gra sportowa, w której wcielamy się w zawodników profesjonalnej drużyny grającej w dwa ognie. Fabuła Stikbold! A Dodgeball Adventure przenosi nas do fantastycznej wersji lat 70. |
Sparkle ZEROZręcznościowe Prosta gra zręcznościowa, w której przejmujemy kontrolę nad mikroskopijnych rozmiarów istotą przemierzającą bezkresny ocean w poszukiwaniu pożywienia. W ten sposób Iskierka (ang. |
Space OverlordsZręcznościowe Trójwymiarowa gra akcji, w której wcielamy się w Overlordów, starożytnych kosmicznych strażników, starających się zniszczyć istotę o imieniu Kesedihan, pragnącą zawładnąć całym wszechświatem. |
Super Button SoccerZręcznościowe Prosta piłkarska zręcznościówka z elementami kolekcjonerskiej gry karcianej, czerpiąca inspiracje z podwórkowych gier w kapsle czy cymbergaja. Rozgrywka w Super Button Soccer koncentruje się na krótkich, dynamicznych pojedynkach ze sztuczną inteligencją lub innymi graczami. |
Superbeat: XonicZręcznościowe Zręcznościowa gra muzyczna, stworzona z myślą o przenośnej konsoli PlayStation Vita. Za produkcję Superbeat: Xonic odpowiadają byli twórcy lubianej serii DJMax, od 2014 roku pracujący w nowym studiu Nurijoy. |
SteredennZręcznościowe Side-scrollowa strzelanina, opracowana przez niezależny zespół Pixelnest Studio. Gracz zasiada za sterami statku kosmicznego, a zadaniem, jakie czeka na wykonanie, jest eliminacja kolejnych fal przeciwników. |