Baza gier Zrecznosciowe, zaczynające się na S
Spark the Electric JesterZręcznościowe Oldskulowa platformówka 2D, silnie nawiązująca do klasycznej serii firmy Sega, której bohaterem jest naddźwiękowy jeż – Sonic the Hedgehog. Produkcja powstała dzięki zbiórce na portalu Kickstarer. Za jej stworzenie odpowiada niezależne studio Feperd Games. |
Snake PassZręcznościowe Zręcznościowa gra platformowa z elementami logicznymi, zrealizowana przez brytyjskie studio Sumo Digital na podstawie prototypu Seba Liese, stworzonego na potrzeby imprezy Game Jam. |
Super Bomberman RZręcznościowe Kolejna odsłona popularnego cyklu gier zręcznościowych, przygotowana przez firmę Konami jako jeden z tytułów startowych konsoli Nintendo Switch. Super Bomberman R odznacza się w pełni trójwymiarową oprawą graficzną, jednak akcja prezentowana jest w klasycznym widoku z góry. |
Shift HappensZręcznościowe Hybryda platformówki i gry logicznej, opracowana przez niezależne studio Klonk Games. Gracze przejmują kontrolę nad Bismo i Plomem – humanoidalnymi stworzeniami, których organizmy składają się z galaretowatego żelu. |
SemispheresZręcznościowe Nietypowa zręcznościówka z elementami gry logicznej, opracowana przez studio Vivid Helix. Choć założenia Semispheres nie wydają się skomplikowane, rozgrywka cechuje się wysokim poziomem trudności. |
SplasherZręcznościowe Oryginalna gra platformowa autorstwa niezależnego studia Splashteam, założonego przez byłego pracownika Ubisoftu i współtwórcę takich gier, jak Rayman Origins oraz Rayman Legends. |
SpheroidsZręcznościowe Humorystyczna platformówka 2D, opracowana i wydana przez niezależny hiszpański zespół Eclipse Games. Spheroids zabiera nas do kanciastej wersji Ziemi, która stała się celem ataku obcych z innego wymiaru. |
Shantae: Half-Genie HeroZręcznościowe Przygotowana przez ekipę studia Way Forward Technologies dwuwymiarowa platformówka, stanowiąca kolejną odsłonę serii zapoczątkowanej w 2002 roku na konsolce Game Boy Color. Akcja gry Shantae: Half-Genie Hero toczy się w krainie, zainspirowanej Baśniami Tysiąca i Jednej Nocy. |
Surgeon Simulator: Experience RealityZręcznościowe Zabawny symulator chirurga, opracowany przez zespół Bossa Studios z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości. |
Super Mario Maker 3DSZręcznościowe Przenośna wersja wielokrotnie nagradzanego edytora, pozwalającego na tworzenie własnych poziomów z gier z serii Super Mario Bros. Podobnie jak miało to miejsce w wydanym przez Nintendo w 2015 roku oryginale, rozgrywka polega na kreacji dwuwymiarowych, platformowych etapów. |
Stern Pinball ArcadeZręcznościowe Gra zręcznościowa typu pinball, która stara się wskrzesić ducha klasycznych automatów flipperowych, produkowanych przez amerykańską firmę Stern od 1977 roku. |
SteamWorld CollectionZręcznościowe SteamWorld Collection to zestaw dwóch gier Szwedzkiego studia Image & Form - SteamWorld Dig oraz SteamWorld Heist. Obie gry łączą ze sobą cechy steampunku oraz westernu, co jest wyrażane w projektach poziomów, postaci, jak i w muzyce. SteamWorld Dig jest zręcznościową platformówką, w której cywilizacja ludzka upadła, a istotami dominującym na Ziemi zostały roboty. SteamWorld Heist jest turową grą strategiczną. Fabuła gry toczy się po wydarzeniach z SteamWorld Dig. |
Super Dungeon BrosZręcznościowe Ukierunkowana na kooperacyjną rozgrywkę wieloosobową gra zręcznościowa w realiach fantasy, za której powstanie odpowiada ekipa studia React! Games. |
Skylanders ImaginatorsZręcznościowe Kolejna odsłona popularnej serii platformówek 3D, rozwijanej we współpracy firmy Activision ze studiem Toys for Bob i wykorzystującej specjalne zabawkowe figurki, przenoszone do wirtualnego świata gry. |
SuperHyperCubeZręcznościowe Minimalistyczna gra zręcznościowo-logiczna stworzona przez niezależne studio Kokoromi, w którego składzie znalazł się Phil Fish, autor udanej platformówki Fez. Wśród inspiracji twórcy SuperHyperCube wymieniają filmy science fiction z lat 80-tych, takie jak Tron czy Blade Runner. |
ShuZręcznościowe Oryginalna gra platformowa szkockiego studia Secret Lunch, łącząca typowe dla gatunku elementy zręcznościowe z koniecznością dokonywania wyborów natury moralnej. Akcja gry Shu osnuta jest wokół ucieczki tytułowego bohatera przed złowrogą i nieposkromioną burzą. |