Baza gier SWITCH Logiczne
Word Puzzles by POWGISWITCHLogiczne Kolekcja kilkudziesięciu zagadek słownych reprezentujących sześć zróżnicowanych typów łamigłówek. Word Puzzles by POWGI jest dziełem amerykańskiej firmy Puzzle on word games Inc., która specjalizuje się w wydawaniu podobnych aplikacji. |
The RoomSWITCHLogiczne Opracowana przez niezależne studio Fireproof Games niezwykle oryginalna produkcja, łącząca elementy gier logicznych i przygodówek typu „hidden object”. Akcja gry The Room rozgrywa się w tytułowym pokoju, gdzie umieszczono niezwykle skomplikowany sejf. |
Tricky TowersSWITCHLogiczne Przygotowana przez holenderskie studio WeirdBeard gra logiczno-zręcznościowa, będąca rozwinięciem jego poprzedniej produkcji o nazwie 99 Bricks Wizard Academy. |
Art of BalanceSWITCHLogiczne Art Of Balance to gra logiczno-zręcznościowa, w której zadaniem gracza jest skonstruowanie wieży złożonej z elementów o różnych kształtach i utrzymanie jej w równowadze przez określony czas. Za jej stworzenie odpowiada niemieckie studio Shin’en Multimedia. |
Whispering WillowsSWITCHLogiczne Whispering Willows to gra logiczna opracowana przez zespół Night Light Interactive. Wcielamy się w młodą dziewczynę szukającą swojego ojca w nawiedzonym domu. W przygodach bohaterka wykorzystuje moce parapsychiczne, w tym umiejętność astralnej projekcji. |
Scribblenauts Mega PackSWITCHLogiczne Kompilacja dwóch gier z serii Scribblenauts, czyli Scribblenauts Unlimited oraz Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure, które wzbogacono o dodatkowe elementy. |
Persian Nights: Piaski przeznaczeniaSWITCHLogiczne Kolejna produkcja typu HOPA w portfolio wydawniczym firmy Artifex Mundi. Dzieło studia Sodigital przenosi gracza do baśniowej Persji, w której rządy twardej ręki sprawuje Wielki Wezyr Zaved. |
Red's KingdomSWITCHLogiczne Gra logiczna, w której wcielamy się w wiewiórkę. Aby uratować porwanego ojca i odzyskać skradziony złoty orzech, heros musi pokonać Szalonego Króla Maca. Główny bohater Red’s Kingdom rozwiązuje więc zagadki i eliminuje przeciwników, a także zdobywa nowe umiejętności. |
SubaraCitySWITCHLogiczne Gra logiczna, w której naszym zadaniem jest wzniesienie miasta oraz wypełnienie go jak najwyższymi i najbardziej prestiżowymi budowlami. |
Fill-a-Pix: Phil's Epic AdventureSWITCHLogiczne Fill-a-Pix: Phil's Epic Adventure gra logiczna, w której zajmujemy się układaniem z kawałków ładnych obrazków, wykonanych w technice pixel-art i prezentujących różne zakątki świata. Za jej stworzenie odpowiadają niezależne studia Lightwood Games oraz Conceptis Ltd. |
NeveroutSWITCHLogiczne Gra logiczna, w której staramy się znaleźć wyjście z ponad sześćdziesięciu pomieszczeń w kształcie sześcianu. |
CubikolorSWITCHLogiczne Oryginalna, trójwymiarowa gra logiczna, w której kontrolujemy kolorową kostkę i przemierzamy różnobarwne plansze. Cubikolor jest dziełem dwóch francuskich studiów deweloperskich: debiutującego Fractal Box oraz nieco bardziej doświadczonego Moving Player, mającego na koncie m.in. |
Lumines RemasteredSWITCHLogiczne Dwuwymiarowa gra logiczna, która rozgrywką nawiązuje do klasyka gatunku i jednej z pierwszych gier tego typu na świecie, czyli znanego wszystkim dobrze Tetrisa. Tytuł ten inteligentnie rozwija stare pomysły, dodając od siebie nowe elementy. Lumines Remastered posiada tryby dla jednego lub dwóch graczy – w tym drugim przypadku zabawa ma miejsce na jednym, podzielonym ekranie. |
Grab the BottleSWITCHLogiczne Grab the Bottle to gra logiczno-zręcznościowa, w której zadaniem gracza jest takie sterowanie wydłużającym się ludzkim elastycznym ramieniem, aby mogło ono sięgnąć do znajdującej się na planszy butelki. Tytuł jest dziełem fińskiego studia Kamina Dimension. |
Zen Bound 2SWITCHLogiczne Relaksacyjna gra logiczna o owijaniu drewnianych posążków liną. Pozornie prosta czynność wymaga taktyki i cierpliwości. W drugiej odsłonie serii wprowadzono parę nowych elementów rozgrywki, w tym bomby z farbą. |
Framed CollectionSWITCHLogiczne Zestaw dwóch gier logicznych wydanych pierwotnie na urządzenia mobilne. Zadaniem gracza jest odpowiednie przestawianie poszczególnych elementów interaktywnego komiksu w sposób, który pozwoli bezpiecznie uciec ściganemu bohaterowi. |