Profil na forum:

  • Postów: 395 El Profesor
    774
    Pochwał od użytkowników

Posty andreo.spc (395):

  • @Masteron Daj znać jak rozwiązałeś problem, może przyda się komuś również :)

    0
  • Dokładnie tak jak napisali @mastahluc@Zurek - jeżeli macie podobny problem, czyli faktycznie po zawarciu transakcji nasz kontrahent nie loguje się do serwisu lub nie odpisuje nam na wiadomości prywatne min. 3 dni, napiszcie na adres pomoc@wymiengry.pl numer transakcji, której dotyczy sprawa wraz z opisem sytuacji. Pomożemy rozwiązać sprawę. 


    Negatyw można wystawić oczywiście, jednak pamiętajcie, że czasami wypadają różne sytuacje w życiu i nie logowanie się przez kilkanaście godzin lub przez weekend do serwisu nie oznacza niechęć do wywiązania się z transakcji. Dlatego nie podejmujcie zbyt pochopnych działań, a gdy macie wątpliwość napiszcie do nas na maila lub nawet do mnie na PW to sprawdzę jak mogę pomóc.

    0
  • @jtm1986 Dzięki za pomysł - jest świetny i podsunął mi już nawet koncepcję jak to przebudować kompleksowo w przyszłości w wersji v2. Każda gra w bazie miałaby przypisaną listę z ogłoszeniami na wymianę/sprzedaż oraz listę osób jej szukających. W bibliotece gier na liście szukanych gier wybieralibyśmy przy każdym tytule czy chcemy dany tytuł pozyskać droga wymiany, kupna, czy na oba sposoby. Listę ogłoszeń też przebudowalibyśmy pod ten kontekst. Dzięki temu, tak jak piszesz, mielibyśmy kompleksowy przegląd wszystkich ofert.


    Ale dlaczego piszę w przyszłości? Przemyślenie, zaprojektowanie, napisanie, przetestowanie i wdrożenie takich funkcji to wiele godzin pracy.. Zainwestowaliśmy oraz nadal inwestujemy tylko i wyłącznie swój kapitał oraz wolny, jak i zawodowy czas w stworzenie/administrację i rozwój serwisu. Weryfikacja kont pozwala nam utrzymać serwis, jednak chcąc aby korzystanie z niego było niezmiennie darmowe musimy działać nad jego promocją. Chcemy dotrzeć z informacją o WymieńGry.pl do szerszej liczby graczy w Polsce. Bez powiększenia naszego grona i zainteresowania potencjalnych inwestorów nie będziemy w stanie rozwijać się na tyle, ile byśmy wszyscy chcieli. 


    To tak tylko słowem wyjaśnienia. Mamy mnóstwo świetnych pomysłów od Was, które chcielibyśmy wdrożyć, jednak muszą zostać odłożone w czasie. Mniejsze zmiany pojawiają się systematycznie, te większe bez wsparcia będą musiały znacznie dłużej poczekać.


    Raz jeszcze dziękuje za pomysł. Mam nadzieję, że każdy Użytkownik zadowolony z korzystania serwisu WymieńGry.pl poleci go w internecie oraz swoim znajomym :) 

    3
  • @Asamer Czekamy na szerszą recenzje, sam jestem mega ciekaw tego erpega a widzę, że już jest nawet u nas na wymianę :) 

    1
  • @DymQ Jest dokładnie tak jak napisał @mastahluc - wykonujesz przelew tradycyjny, który pozwala nam na porównanie danych podanych przez Ciebie w formularzu weryfikacyjnym z danymi na koncie bankowym. Dzięki temu przypisujemy konkretną osobę do konkretnego konta.

    Nie jest to żaden abonament, przelew robisz jednorazowo. Okres ważności statusu to 1 tok.

    Dzięki za chęć wsparcia, pozdrwiamy! :)

    1
  • W temacie klasyków TETRIS.. i twórczość SkyCorp Home Video nawiązująca do lat 90-tych w ciekawy sposób ;p

    STOP YOUR CHILDREN FROM PLAYING VIDEO GAMES TODAY. :D 


    (Zaloguj się żeby zobaczyć filmy)


    Polecam obejrzeć więcej jego filmów na kanale :p

    4
  • @herbatkowy Z drugim sezonem Dark miałem taką sytuację (jak również moi znajomi oglądający ten serial), że kiedy go odpaliłem po premierze to praktycznie nie pamiętałem już kto jest kim i co było grane w pierwszym sezonie. Dobrą chwilę zajmuję ogarnięcie faktów a i tak nie do końca wiesz co się dzieje (jedni znajomi to nawet postanowili obejrzeć raz jeszcze 1 sezon dla przypomnienia w pierwszej kolejności..).

    Serial jest dość ciężki i wymaga dużego skupienia na każdym odcinku, dlatego nie polecam robić dłuższej przerwy pomiędzy odcinkami a co dopiero pomiędzy pierwszym a drugim sezonem. Oglądać uważnie za jednym zamachem dwa sezony :p 

    Sam w sobie serial jest bardzo dobry i mogę go polecić wszystkim tym, którzy lubią klimaty rozwiązywania mrocznych tajemnic w małych miasteczkach, jak również tym, którzy chcą obejrzeć coś wymagającego na Netflixie :)


    Ja teraz relaksuje się i oglądam Jak poznałem waszą matkę / How I Met Your Mother, kawał dobrego humoru :)

    1
  • v1.1.2


    1) Wdrożyliśmy kolejne techniczne rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo w serwisie i ułatwiające bieżącą administrację 

    2) Usprawniliśmy proces weryfikacji adresu e-mail podczas zakładania konta

    3) Wprowadziliśmy kilka drobnych usprawnień w nawigacji po serwisie

    4) Działamy aktywnie w social mediach: FanPage na FacebookuProfil na InstagramieProfil na Wykopie oraz Profil na Pinterest. Zapraszamy do obserwowania, wspólnej dyskusji czy zaczerpnięcia codziennej dawki inspiracji. Chcemy zwiększyć zasięgi i dotrzeć do szerszego grona graczy z całej Polski. Jeżeli znacie kogoś z portali związanych ze światem gier, konsol i technologii, grup na fb, youtuberów itd. prosimy o kontakt do mnie na PW lub na kontakt@wymiengry.pl. Będziemy wdzięczni za pomoc w rozgłosie o WymieńGry.pl :) Jeśli macie własne pomysły na rozwój serwisu - również piszcie! :) 

    5
  • Jak widać pomysł ma swoje plusy, jak i minusy - co wyczerpująco przedstawiliście w dyskusji powyżej. Jako administracja staramy się ograniczać ilość danych wymaganych do podania przez Użytkownika do koniecznego minimum. Wiadome - adres dostawy jest niezbędny przy wymianie/sprzedaży, telefon już niekoniecznie. Obowiązek podania numeru telefonu zadziałałby zapewne odwrotnie do tego co chcielibyście osiągnąć. Ten kto nie będzie chciał podać numeru telefonu a będzie musiał.. po prostu wpisze 9 zer lub inną kombinację, jak wspomniał @milka_90 .


    Wymiana prywatnych wiadomości działa na tyle sprawnie, że o numer telefonu jeżeli potrzebujemy (a kontrahent nie podał w profilu) możemy w każdej chwili (lub już na początku transakcji) po prostu poprosić. Bez problemu można dogadać się za pomocą wiadomości a w razie konieczności napisać do nas i zawsze pomożemy rozwiązać problem. Prawie 1000 transakcji zostało już pozytywnie zakończonych więc nie jest tak źle :)


    Oczywiście pomysł sam w sobie jest dobry ponieważ dąży do przeprowadzania sprawniejszych transakcji. Może w przyszłości wdrożymy coś na zasadzie % poziomu uzupełnienia profilu, gdzie dany % będzie przypisany do podania numeru telefonu? Taka sugestia powinna być bardziej przyjazna niż wymuszenie podania numeru, co w dzisiejszych czasach jest dość wrażliwym tematem.

    5
  • v1.1.1


    1) Dodaliśmy zliczanie wiadomości i otrzymanych ofert w tytule strony: (1), (2).. itd.

    2) Wprowadziliśmy kilka mniejszych zmian kolorystycznych (np. ilość transakcji w kolorze zielonym)

    3) Poprawiliśmy wyświetlanie baneru o ocenie pierwszej transakcji
    4) Zwiększyliśmy limit rozmiaru zdjęć wrzucanych do ogłoszeń na 9MB

    6
  • Druga część dźwięków naszego dzieciństwa :)


    (Zaloguj się żeby zobaczyć filmy)

    3
  • @Szefo21 Niestety trzeba dodać kartę. Po dodaniu pojawi Ci się okno wyboru formy płatności i płacisz już bezpośrednio z portfela PSN. 

    0
  • @lasik96 Tak, można płacić portfelem PSN. Opłaty dokonujesz bezpośrednio w PS Store.

    1
  • TV: Jaki model telewizora masz? Aktualizuje się na bieżąco? Sprawdź dostępność najnowszej aktualizacji jak coś. Sony miało wiele problemów z PS4 Pro na lini konsola-TV z pojawianiem się czarnego ekranu ale problem ten dotyczył raczej pierwszego podłączenia..


    HDMI: Korzystasz z przewodu HDMI dostarczonego w zestawie z konsolą PlayStation 4 Pro czy masz podpięty inny (np. chiński)? Spróbuj przepiąć go do innego gniazda lub użyć innego wysokiej jakości. Przewód jest w dobrym stanie (niepowyginany)?


    KONSOLA: Sprzęt ma zapewnioną dobrą wentylację? Jeśli trzymasz ją np. we wnęce to nawet krótkie serie grania spowodują przegrzanie sprzętu i to jest dopiero prawdziwe jej katowanie... 

    1
  • v1.1.01) Wprowadziliśmy ułatwienia/instrukcje dla nowych Użytkowników:
    • Nowa strona do podania danych adresowych przed dodawaniem ogłoszeń/złożeniem oferty
    • Banery informacyjne prowadzące krok po kroku do udanej transakcji
    2) Dodaliśmy indywidualne zarządzanie powiadomieniami e-mail w ustawieniach konta
    3) Wdrożyliśmy zaawansowaną wyszukiwarkę na liście ogłoszeń z grami (rozwijana po wciśnięciu "Więcej opcji")
    4) Dodaliśmy wyszukiwarkę ogłoszeń w profilu Użytkownika (po nazwie i/lub dostępnej platformie) oraz sortowanie ogłoszeń
    5) Poprawiliśmy kolejność wyświetlania postów na forum na profilu Użytkownika
    6) Przy opiniach w profilu wyświetlana jest teraz kwota dopłaty przy wymianie
    7) Kilka mniejszych usprawnień serwisu

    9
Do góry