Profil na forum:

  • Postów: 381 El Profesor
    735
    Pochwał od użytkowników

Posty andreo.spc (381):

  • Cześć Drużyno! 🎮🐰

    Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi czas, który spędzamy przy rodzinnych spotkaniach. Wiemy, że po tych dniach pełnych pyszności i ciepłej atmosfery przy stole, często musimy stawić czoła lawinie pytań od ciotek, babć czy innych członków rodziny... Mamy dla Was sposób, jak oznajmić po wszystkim: MISSION PASSED! RESPECT+ 😎.
    Wymieniaj się i ustrzel naszą kultową koszulkę w nowym czarnym kolorze! 🐣🎉



    Zasady (proste jak wymiana ulubionych gier):
    1️⃣✅ Kup dowolny PAKIET PREMIUM w okresie od 27.03 do 03.04 i zdobądź szansę na odpowiedź w konkursie:

    • Pakiet 3 transakcji to możliwość udzielenia 1 odpowiedzi.
    • Pakiet 10 transakcji to możliwość udzielenia 3 odpowiedzi.
      Ilość pakietów, które możesz zakupić, determinuje Twoje szanse na wygraną — max 10 strzałów w konkursie!

    2️⃣✅ Odpowiedz w tym wątku i podaj ilość gier, które zmieniły właściciela dzięki wymianom na WymieńGry.pl w ciągu ostatnich 5 lat. Liczba ta mieści się w przedziale pomiędzy 20 000 a 25 000.

    🏆 Nagrody:
    🥇Miejsce: Koszulka "MISSION PASSED! RESPECT+" + Premium 10 transakcji ważne rok

    🥈Miejsce: Koszulka "MISSION PASSED! RESPECT+" + Premium 5 transakcji ważne pół roku

    🥉Miejsce: Koszulka "MISSION PASSED! RESPECT+" + Premium 3 transakcje ważne trzy miesiące
    Ponadto, nagrody pocieszenia dla kolejnych 5 osób to Premium na 1 transakcje ważne przez miesiąc.

    🔤 Zasady:
    ☑️ 
    Zwycięża osoba, która jako pierwsza trafi lub poda najbliższą liczbę do prawidłowej odpowiedzi.

    ☑️ Konkurs trwa od 27.03 do 03.04 do godziny 23:59. Wyniki zostaną ogłoszone 04.04 wieczorem.

    ☑️ Pamiętajcie, że ilość wymienionych gier liczymy od dnia startu serwisu do momentu rozpoczęcia konkursu.
    ☑️ Wartościowe odpowiedzi można zamieszczać jedynie, gdy spełnicie warunek pkt 1, czyli zakupicie jeden z naszych pakietów Premium w okresie 27.03 - 03.04. Odpowiedzi powyżej jednej mogą być udzielone w jednym poście lub w każdym z osobna.

    ☑️ Koszulki wysyłamy w dowolnym rozmiarze, a dostawa odbywa się za pomocą Inpost mini paczki.

    Eat. Play. WymieńGry. Sleep! Powodzenia! 🎮🌟


    P.S. Odpaliliśmy promocje na pakiety na czas konkursu 😎

    P.S. 2. Dziękujemy za wsparcie! Potrzebujemy Was. Pracujemy nad dużymi zmianami w serwisie i nie możemy się doczekać aż będziemy mogli Wam je zaprezentować. 🥰 Jeszcze trochę czasu, ale efekt będzie tego wart!


    🚨 Regulamin konkursu (kliknij, aby rozwinąć):

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


    1. Organizatorem Konkursów, jest EmemStudio Sp. z o.o. ul. Henryka Pachońskiego 9/309 31-223 Kraków, NIP: 6793115220 (zwany dalej „Organizatorem”)
    2. Fundatorem nagród jest Organizator.
    3. Konkurs trwa od 27.03.2024 r. do 03.04.2024 r. i jest prowadzony na Forum Graczy w dedykowanym temacie konkursowym.
    4. Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 04.03.2024 r. w godzinach wieczornych.
    5. Uczestnikami konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora.

    2. WARUNKI UCZESTNICTWA


    1. W konkursach mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, za wyjątkiem pracowników Organizatora.
    2. Warunkiem wzięcia udziału jest:
      a) posiadanie konta w serwisie WymieńGry.pl,
      b) spełnienie wszystkich warunków zasad konkursu.


    3. NAGRODA


    1. Nagrody dla zwycięzców w konkursie przedstawione są w poście konkursowym.

    2. Łącznie zostanie przyznanych i wydanych 8 Nagród, 3 za miejsca od 1 do 3 oraz 5 nagród pocieszenia dla miejsc kolejnych

    3. Laureatowi Nagrody nie przysługuje prawo przekazania Nagrody innej osobie, jak również wymiany Nagród na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.

    4. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani żadna inna nagroda. 


    4. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD


    1. Pracownicy Organizatora ogłoszą zwycięzców spośród wszystkich osób spełniających warunki udziału w konkursie najpóźniej 1 dzień po zakończeniu konkursu.
    2. Spośród odpowiedzi zostaną wybrane odpowiedzi, których autorzy otrzymają nagrody, o ile spełnili oni wszystkie warunki udziału i zwycięstwa w konkursie.
    3. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach dostarczenia Nagrody za pośrednictwem wiadomości wysłanej w serwisie Wymieńgry.pl.
    4. Nagroda zostanie wydana Zwycięzcy na koszt Organizatora i dostarczona za pomocą przesyłki InPost Mini Paczka na terenie Polski, lub osobiście.
    5. W celu przekazania Nagród, Zwycięzca w ciągu 7 dni od daty otrzymania wiadomości o wygranej, powinien przesłać w wiadomości zwrotnej adres e-mail oraz telefon odbiorcy nagrody. W przypadku niedotrzymania ww. terminu nagroda nie zostanie wysłana.
    6. Organizator ma prawo podać dane (imię, nick w serwisie WymieńGry.pl) Zwycięzcy w serwisie WymieńGry.pl oraz na profilach społecznościowych Facebook i Instagram.
    7. Nagroda zostanie przesłana na adres wskazany przez Zwycięzcę w ciągu 14 dni od daty przesłania danych adresowych.
    8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której nie został poinformowany. W takim przypadku nagroda przepada.
    9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przy rejestracji, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.
    10. W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.


    5. REKLAMACJE


    1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

    2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

    3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem „Konkurs na WymieńGry.pl”.

    4. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.


    6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


    1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

    2. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

    3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona w serwisie WymieńGry.pl

    6
  • Pogadaliśmy z prezesem i załatwił... nie dziękujcie :D 
    A tak serio to świetna informacja dla nas wszystkich :) 

    3
  • PS5 łączysz z routerem przez Wi-Fi czy przez kabel?

    Jeżeli przez Wi-Fi to czy korzystasz z pasma 5 GHz, czy 2.4 GHz? Jeżeli router masz daleko od konsoli (np. jest w innym pokoju) to lepiej zostać na stabilnym 2.4 GHz, bo zamiast polepszyć połączenie, to możesz pogorszysz jego jakość.
    Pasmo 2.4 GHz ma większy zasięg penetracji ścian ze względu na niższą częstotliwość, natomiast 5 GHz pozwala łączyć się z większą prędkością, ale kosztem zasięgu. W każdym razie spróbuj zmienić częstotliwość połączenia Wi-Fi w ustawieniach sieci PS5 w jedną, jak i w drugą stronę. Możliwe, że w Twoim przypadku zadziała lepiej inne pasmo.

    1
  • @Korsarz Ja co prawda po latach dogrywam dodatki, ale mam podobne wrażenia. Satysfakcja z gry świetna jak dawnej :)

    A z innej beczki to ostatnio, zamiast grać ze znajomymi 1 vs 1 w FIFE to gramy 2 vs 2 i tutaj dopiero są nowe emocje :D

    5
  • Prawdopodobnie włączyłeś filtrowanie ogłoszeń z opcją sprzedaży i nie zauważyłeś tego. Wtedy faktycznie z 395 ogłoszeń na PS5 (wymiana/sprzedaż) robi się (aktualnie) 68 ogłoszeń (sprzedaż i opcjonalnie wymiana).

    3
  • Dziękujemy!
    Bycie tutaj z Wami to zaszczyt i przyjemność :) To był dobry rok, a 2024 będzie jeszcze lepszy! Mamy sporo do zrobienia tutaj.. :) 
    Życzmy Wam radosnego i zdrowego Nowego Roku, mnóstwa nowych gier i tylko fajnych ludzi wokół siebie :)

    7
  • Potwierdzam, transakcja ostatecznie zakończyła się otrzymaniem gier przez obie strony :)
    Pamiętajcie, w razie pytań/problemów piszcie śmiało do nas.

    Temat zamykamy.

    1
  • Wybaczcie chwilową nieaktywność związaną z końcem roku, działam już na bieżąco :)

    0
  • Dokładnie tak, jak napisał @kenny2612 . W razie problemów piszcie śmiało do nas PW lub na pomoc@wymiengry.pl

    Sytuacja pod kontrolą.

    2
  • @Kewlaren Tak jak wspomniał @kenny2612 - w serwisie można tylko wymieniać i sprzedawać gry w wersji fizycznej (pudełko z płytą). Handel kontami z grami w wersji cyfrowej jest niezgodny z regulaminem. Ogłoszenia takie usuwamy, a ponowne dodawanie takich ogłoszeń pomimo naszej wiadomości o powodzie usunięcia może skutkować blokadą konta.

    KEEP CALM AND PLAY (BOX) GAMES :)

    1
  • Pomysł jest ekstra, jeśli tylko będą chętni to wchodzimy w to! :)

    1
  • @kenny2612 Dzięki za zgłoszenie. Ogłoszenia usunięte a konto zbanowane.

    Wykorzystajmy zaistniałą sytuację, aby przypomnieć o zakazie handlu w serwisie cyfrowymi kontami z grami.

    7
  • @ncq Dzieje się tak prawdopodonie gdy otrzymujesz od kogoś ofertę złożoną poprzez aplikację w telefonie. Niestety nie działa tam jeszcze integracja z listą "Nie chce" i można złożyć komuś dowolną ofertę, nawet z tymi grami, które druga strona ma na tej liście. Rozumiem, że może to wprowadzać zamieszanie. Czy często otrzymujesz takie oferty?

    1
  • W kategorii: Xbox

    Nie pożyczy ktoś Xbox'a? :D Coraz ciekawsze te recenzje. Szkoda, że Starfield nie wyjdzie na PlayStation.. 
    Microsoft wykupując całą Bethesde uciął wszelkie spekulacje.

    0
  • Regeneracja płyty w dobrym serwisie powinna pomóc. Jest sporo takich punktów, można wysyłkowo to załatwić.
    Spróbuj wysłać zdjęcia do kilku serwisów przed wysyłką i upewnić się, że podejmą się naprawy takiej skazy/problemu.
    https://www.serwis-konsol.com/regeneracja-plyt/  ten serwis wygląda na całkiem profesjonalny, mają dobre opinie.

    1
Do góry