Profil na forum:
Posty andreo.spc (395):
-
W tygodniu 25.03 - 01.04 nagroda za najlepsze zdjęcie zdobytej gry na WymieńGry.pl wędruje do @dawid2601
Gratulujemy! :) Oto zwycięskie zdjęcie tygodnia:
6 -
Drodzy Gracze!
Dziękujemy wszystkim za udział w Konkursie: Zrób zdjęcie zdobytych gier!
W tym temacie będziemy ogłaszać zwycięzców konkursu i publikować zdjęcia, które wygrały w danym tygodniu.
Z autorami zwycięskich zdjęć skontaktujemy się przez prywatą wiadomość, w celu przekazania nagrody :)
Chronologiczna lista zwycięzców:
1) 25.03 - 01.04 @dawid2601
2) 01.04 - 08.04 @mastahluc
3) 08.04 - 15.04 @manioczek7
4) 15.04 - 22.04 @Pablo
Zachęcamy wszystkich Użytkowników do dalszej zabawy.
Więcej informacji znajdziesz w tym temacie.
0 -
@BomBon @Mati92 Dodaliśmy na forum w dziale Gry, kategorie "Wspólna gra". Zapraszam wszystkich do aktywności :)
@dawid2601 A dokładniej jaką kategorię masz na myśli? Musiała mi umknąć dyskusja na ten temat. Jeśli możesz opisz proszę dokładniej co byś w niej widział.
0 -
@Kurzynsky Dzięki za zgłoszenie, przyglądniemy się sprawie. Każdą próbę łamania regulaminu (w tym prowadzenie "po kryjomu" sklepów/komisów!) zgłaszajcie proszę na zgloszenia@wymiengry.pl.
Ograniczenie możliwości sprzedaży z opcją przedpłaty na konto bankowe dla osób bez zweryfikowanego ma na celu przede wszystkim ochronę interesów kupującego, a nie utrudnienie życia sprzedającym. Jeśli Twój kontrahent nie ma zweryfikowane go konta a żąda od Ciebie przedpłaty w formie zapłaty przelewem, zrezygnuj z transakcji. Taki delikwent sam po 2-3 nieudanych próbach w końcu zweryfikuje konto.. Nie pobieramy żadnych prowizji od sprzedaży gier. Drobna opłata 10zł (wspomagająca utrzymanie serwisu i potwierdzająca szczere zamiary) za możliwość sprzedaży 60 gier rocznie z opcją przelewu na konto a przykładowo sprzedaż 60 gier na allegro "za darmo" i zapłacenie od tego ok. 500 zł prowizji... Odpowiedź nasuwa się sama.
1 -
@BomBon Świetny pomysł :) Dodamy nowy dział w kategorii Gry na forum. Liczę, że będziesz pierwszym aktywnym uczestnikiem dyskusji! :P
0 -
@dawid2601 Możesz dokładniej opisać w jakiej sytuacji się to dzieje? Próbuje wywołać Twój błąd ale u mnie wszystko działa poprawnie. Jak duże próbujesz dodać zdjęcie, ile MB? Może jakiś format zły?
0 -
Wczoraj właśnie sami się zorientowaliśmy, że występuje taka nieprawidłowość. @krowek się tym zajmie, dzięki za czujność :P
1 -
Pracujemy nad całą masą kolejnych usprawnień, m.in. dodamy filtrację i wyszukiwanie tytułów gier na profilu danego Użytkownika w zakładce ogłoszenia oraz w bibliotece gier. Idziemy jednak według kolejności priorytetów do wdrożenia, myślę, że ta filtracja jeszcze trochę musi poczekać na swoją kolej.
0 -
BETA v1.0.11
1) Usprawnienia wiadomości prywatnych
- Wdrożyliśmy dodawanie załączników w formacie jpg, png, pdf, maksymalna waga załącznika wynosi 5MB
- Umożliwiliśmy scrollowanie wiadomości w góre (działa, gdy w tym czasie drugi user nic nie pisze)
2) Poprawiliśmy jakości wgrywanych avatarów (przy rejestracji i edycji) - zachęcamy do ponownego wgrania zdjęcia aby uzyskać lepszą jakość avatar'u
3) Poprawiliśmy ilość powiadomień transakcji po wysłanej prośbie o anulowanie
4) Wyświetlamy w bocznym panelu 10 ostatnich tematów z forum, w których udzielono odpowiedzi
5) Zoptymalizowaliśmy obrazki w wiadomościach, forum i zdjęciach
6) Dla bezpieczeństwa sesja logowania trwa 7 dni
7) Dodaliśmy sporo poprawek graficznych na stronie i forum
8) Nowa kategoria "Premiery" na blogu i pierwszy wpis: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ZAPOWIEDZIANE!
7 -
@maciek4281 Nie możemy przypisać Ci żadnego numeru konta z automatu do zawieranych transakcji ponieważ:
a) Możesz mieć kilka rachunków bankowych i jest to całkowicie naturalne. Kwestia wyboru numeru rachunku jest Twoją dowolną decyzją. To samo dotyczy kwestii adresu dostawy.
b) Dane podane w formularzu weryfikacyjnym wykorzystywane są tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia tożsamości danego Użytkownika. Nie udostępniamy nikomu tych danych.
1 -
Jeżeli numer konta został wprowadzony w ustawieniach konta to zostanie automatycznie wyświetlony na karcie transakcji. W przypadku gdy kontrahent nie podał tego numeru przed zawarciem transakcji to nie ma co się wyświetlić. Dane zawarte w transakcji nie są edytowalne ze względów bezpieczeństwa. Podczas trwania transakcji można zmieniać dane w ustawieniach, nie zmieni to jednak danych raz zaciągniętych do rozpoczętej transakcji. Jeżeli dane kontrahenta są niepełne a Wy chcecie zachować ostrożność, poproście o anulowanie transakcji, uzupełnienie profilu w niezbędne dane i zawarcie ponownej transakcji. Zabieg ten jest celowy ponieważ jesteśmy w stanie przez to wyłapać z automatu numery rachunków oszustów. Aktualnie jeszcze ich brak w naszej bazie, oby jak najdłużej....
1 -
@danek33
1) Brak widoku oceny jaką otrzymałeś jest celowy, eliminujemy tym samym wyczekiwanie na komentarz drugiej osoby aby dodać swoją ocenę. Będą powiadomienia mailowe oraz w serwisie o otrzymaniu oceny, jednak nadal będzie ona niewidoczna do czasu wystawienia swojej oceny.
2) Po dodaniu swojej oceny zobaczysz informację, jeżeli Twój kontrahent nie dodał jeszcze oceny:
(Zaloguj się żeby zobaczyć zdjęcia)
Jeśli natomiast otrzymałeś już wcześniej ocenę od kontrahenta, zobaczysz jego komentarz i transakcja zostanie zakończona.
3) Pytanie podobne do poprzednich. Oceny widoczne są dopiero po zakończeniu transakcji, kiedy obie strony wystawią ocenę.
1 -
@NAJTKRYS Zmianę na zakup natychmiastowy wprowadzimy po wdrożeniu powiadomień mailowych aby Twój kontrahent dowiedział się również w sposób natychmiastowy o zawartej transakcji. Przepraszamy za uniedogodnienia, działamy cały czas.
0 -
Faktycznie tego nie uwzględniliśmy. Dodamy zatem warunek wyświetlający na karcie transakcji numer rachunku bankowego osoby, która ma otrzymać dopłatę do wymienianych gier. Dzięki za trafną (kolejną już) uwagę :)
3