Nietypowa prośba

Jakubowski

Postów: 78 Gaduła
1648187208

Czesc, nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale mam prośbę skierowana tylko do posiadaczy ps5. Chodzi o to, że jakiś czas temu przestało mi działać wejście słuchawkowe w padzie, próbowałem pada odesłać na gwarancje i tu pojawił się problem - numer seryjny wytarł mi się z kontrolera wiec chcieli zdjęcie potwierdzające to, ale w żadnym formacie z żadnego maila w różnych domenach nie dochodziło do nich zdj, a przynajmniej tak twierdzili. I tu pojawia się moja prośba, czy byłby ktoś tak dobry i podał mi swój numer seryjny pada żebym mógł im podesłać i sfinalizować naprawę gwarancyjna albo ktos kto wyjaśni dlaczego to kiepski pomysł ?

  •  
    Postów: 14 Początkujący
    1648621010
    Mialem ppdobna sytuacje i oddalem tak jak kolega pisze na rękojmi , trzymali mi pada 2 tygodnie , wyczyścili oprogramowanie i stwierdzili że wszystko jest ok , po czym ppdpinam pada u siebie i dalej to samo , stwierdziłem że jak mam czekać kolejne 2 tygodnie to zostaje tak jak jest , pozdrawaim 
    1 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Wysyłaj szybciej i taniej

Wszystkie przesyłki w jednym miejscu. Sprawnie i elegancko zarządzaj paczkami jak na gracza przystało! Sprawdź co dla Ciebie mamy.

Sprawdzam!
Wbijaj do nowej grupy
Ostatnio na blogu
Nadchodzące premiery gier (18–22 listopada 2024)
19 listopada 2024

Od taktycznych starć po futurystyczne przygody – w tym tygodniu każdy znajdzie coś dla siebie. Sprawdź pełną listę tytułów i dowiedz się, na co warto czekać!

Warto wiedzieć
Jak zapakować i wysłać gry?
24 marca 2019

Pakowanie gier do wysyłki jest bardzo ważnym elementem transakcji. Nieprawidłowo zapakowana gra..

Do góry