PS5 awaria

Erick0674

Postów: 222 Zadomowiony
Odznaki:

WymieńGry.pl Ranga Hero

WymieńGry.pl Ranga Supporter Bronze

1671919082

Cześć pisze w dziwnej sprawie 23.11.br kupiłem PS5 w Neonet i dzisiaj grając w Ragnarok po godzinie gry podczas cutscenki konsola mi się wyłączyła i przez 20 minut była trupem nie reagowała na nic po tym czasie mogłem ja włączyć i póki co działa czy mam się martwić/zgłaszać reklamacje? Gdyż już słyszałem o tym że gow pali konsole 

  •  
    Postów: 151 Sons of Anarchy
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    WymieńGry.pl Ranga WOŚP 2021

    WymieńGry.pl Ranga WOŚP 2020

    1672021254

    @Erick0674 pisz, od razu do Sony. Nie baw się, w pośrednictwo w naprawie konsoli.

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 6 Nowicjusz
    1672052947

    @MaciejJB sony go wyśle aby oddać konsole na gwarancjebdo sklepu;) tak to dziala

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 222 Zadomowiony
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Supporter Bronze

    1672076368

    Jutro się z nimi skontaktuje dziękuję za pomoc :D 

    0 Fajne!
  •  
    mastahluc Support Elite Vip
    Postów: 760 Avenger
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1672121385

    @EniuSolo  

    Sony wyśle kuriera po zgłoszeniu usterki.

    Kontaktujesz się z supportem PlayStation, odpowiadasz na pytania i dostajesz maila z informacjami.

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 222 Zadomowiony
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Supporter Bronze

    1672823472

    Rozmawiałem z Sony powiedzieli mi żebym zgłosił sprawę do Neonet tak też zrobiłem,kuriera wysłali i otrzymali reklamację 29.12.2022 do wczoraj widniała u nich informacja,że oczekują na towar dzisiaj rano otrzymałem maila,że paczka została przyjęta na magazyn a po 10 minutach jakie było moje zdziwienie,że Neonet podaje się za pieprzony autoryzowany serwis z informacją "Dziękuję za kontakt z naszą firmą oraz przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego. Niestety, z przykrością informuję, iż złożona przez Pana reklamacja, z tytułu gwarancji, nie mogła zostać uznana z uwagi na otrzymaną przez nas decyzję autoryzowanego serwisu producenta." 


    0 Fajne!
  •  
    Postów: 365 Maniak
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1672825941

    @Erick0674 to pewnie cewki poszły.

    czytałem już że wlasnie GoW potrafi je przysmażyć po godzinie grania.


    Na szczęście ja mam konsole z pierwszego rzutu (nie Chassis C) i nic się nie dzieje a na liczniki juz z 10h grania w GoWa

    1 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Wysyłaj szybciej i taniej

Wszystkie przesyłki w jednym miejscu. Sprawnie i elegancko zarządzaj paczkami jak na gracza przystało! Sprawdź co dla Ciebie mamy.

Sprawdzam!
Wbijaj do nowej grupy
Ostatnio na blogu
Eve duchowym spadkobiercą 2B - recenzja Stellar Blade
3 maja 2024

Na pierwszy rzut oka można by pomyśleć, że jest to niedopracowany thriller science-fiction, jednak jest to stwierdzenie dalekie od prawdy...

Warto wiedzieć
Jak zapakować i wysłać gry?
24 marca 2019

Pakowanie gier do wysyłki jest bardzo ważnym elementem transakcji. Nieprawidłowo zapakowana gra..

Do góry