Centrum pomocyWeryfikacja tożsamości

Weryfikacja konta nie jest obowiązkowa.

Wprowadziliśmy opcjonalną weryfikację tożsamości, aby mieć pewność że dana osoba to ta za którą się podaje. Jeżeli chcesz stać się bardziej wiarygodny dla innych Użytkowników i zyskać dodatkowe korzyści potwierdź swoją tożsamość w serwisie. Aby uzyskać status Użytkownika Zweryfikowanego dane osoby zgłoszonej do weryfikacji na karcie weryfikacyjnej muszą pokrywać się z danymi na wykonanym przelewie.

Konto zweryfikujesz klikając tutaj

Świetnie, że to czytasz!

Jeżeli chcesz zweryfikować swoje konto - kliknij tutaj i postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Zapoznaj się z dodatkowymi korzyściami, które zyskasz dzięki weryfikacji konta i kliknij “Zweryfikuj konto”
  2. Wybierz pakiet, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i kliknij “Wybieram” przy wybranym pakiecie. Zachęcamy do wsparcia naszego serwisu, abyśmy mogli nieustannie rozwijać się dla Was.
  3. Uzupełnij formularz w dokładnie takie same dane podane w banku, z którego wykonasz przelew i kliknij “Podsumowanie”. Twoje dane są bezpieczne, użyjemy ich wyłącznie na potrzebę weryfikacji.
  4. Sprawdź dane zgłoszone do weryfikacji, w razie potrzeby możesz je edytować. Następnie zaznacz wymagane zgody i przejdź dalej klikając “Potwierdzam i płace”.
  5. Wykonaj przelew na wskazane dane abyśmy mogli zweryfikować Twój profil. W tytule przelewu podaj swoją nazwę Użytkownika. Nie akceptujemy przelewów wykonanych za pomocą przekazów pocztowych z powodu braku możliwości weryfikacji płatnika.
  6. Oczekuj na przyznanie statusu. Po otrzymaniu przelewu porównamy dane bankowe z danymi podanymi przez Ciebie na karcie weryfikacji. W ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty aktywujemy usługę. Brak zgodności danych lub kwoty może wydłużyć czas aktywacji. W takim przypadku zostaniesz poinformowany o nieprawidłowości i poproszony o dokonanie korekty.
  7. Zmiana statusu na “Zweryfikowany” oznacza pomyślną weryfikację konta i przyznanie przywilejów Użytkownika Zweryfikowanego. Okres ważności statusu wynosi 1 rok od daty przyznania.

Jeżeli masz pytania lub trudności z weryfikacją konta skontaktuj się z nami

Obecnie nie przewidujemy innego sposobu weryfikacji niż przelew bankowy.

Jest najpewniejszą formą potwierdzenia tożsamości i przypisania danej osoby do konkretnego konta w serwisie.

Weryfikujemy tożsamość, nie obecne miejsce przebywania.

Podany adres na karcie weryfikacji musi być taki sam jak podany w banku, z którego będzie wykonany przelew natomiast adres podany w profilu to adres korespondencyjny (inaczej też adres dostawy lub adres kontaktowy) i może być inny od adresu weryfikacyjnego.

Adres podany w formularzu do weryfikacji konta nie “nadpisze” Twojego adresu kontaktowego podanego w profilu.

Spokojnie, założenie konta w banku to nic prostszego!

Sprawdź oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie:

Dla Użytkowników powyżej 18 lat:
https://bit.ly/2HoNBTJ

Pamiętaj, że nie ma innej możliwości weryfikacji konta niż przez przelew bankowy, który jest najpewniejszą formą potwierdzenia tożsamości. Nie akceptujemy również przelewów wykonanych za pomocą przekazów pocztowych z powodu braku możliwości weryfikacji płatnika.

Jeżeli w statusie Twojej weryfikacji widnieje napis “wymagane działanie” oznacza to konieczność dodatkowej weryfikacji zgłoszenia.

Przejdź do powiadomienia i zapoznaj się z wiadomością od Administracji. Jednym z powodów nie przyznania statusu “Zweryfikowany” może być:

  • Brak zgodności pomiędzy zgłoszonymi danymi w formularzu weryfikacyjnym a danymi w otrzymanym przelewie. W tym przypadku poprosimy Cię o korektę danych. Popraw swoje dane w udostępnionym formularzu i kliknij “Zapisz poprawne dane”.
  • Przelew weryfikacyjny wykonany został na kwotę mniejszą niż zadeklarowana do zapłaty. W tym przypadku poprosimy Cię o uregulowanie pozostałej należności. Potwierdź swoje dane w udostępnionym formularzu, kliknij “Zapisz poprawne dane” i ureguluj należną płatność.

Do czasu niewykonania powyższych korekt przyznanie statusu zostaje zawieszone. Jeżeli masz pytania lub trudności z weryfikacją konta skontaktuj się z nami.

Do góry