Problem z zawartością dodatkową Assasin"s Creed Valhalla
Cześć. Kupiłem na platformie Epic Games grę Assasin's Creed Complete Edition Valhalla. Zainstalowałem grę 47 GB, później na Ubisoft Connect pobrała się aktualizacja 150 GB. Jak uruchamiam grę, to nie wyświetla się zawartość dodatkowa. Jedynie podstawowa gra. W Ubisoft Connect jak wchodzę w "Zarządzaj DLC". to wyświetlają się wszystkie DLC i zawartość dodatkowa do tej gry. W grze wchodzę w "Sklep" później "Dodatki" to przy wszystkich DLC i pakietach wyświetla się "Zainstaluj" ale jak klikam, to nic się nie dzieje. Odinstalowałem grę i nadal jest to samo. Bardzo proszę o pomoc co mógłbym jeszcze zrobić w takiej sytuacji.
Kontaktowałem się w tej sprawie równocześnie ze Wsparciem Technicznym z Epic Games i Ubisoft ( czekam czwarty dzień na jakąkolwiek odpowiedź na moje zgłoszenie). Zrobiłem wszystko co proponowała osoba ze wsparcia Epic Games i problem nadal występuje. Ostatecznie stanęło na tym, że osoba, z którą rozmawiałem stwierdziła, iż Oni nie są w stanie nic zrobić i mam się kontaktować ze Wsparciem z Ubisoft.
Przeinstalowałem grę (chyba z 5 razy), uruchamiałem jako administrator Epic Games, Ubisoft Connect i samą grę z pulpitu. Usuwałem folder "webcache" w Epic Games Launcher. Weryfikowałem pliki za pomocą Ubisoft Connect. Ciągle występuje problem. Może miałby ktoś z Was jakiś pomysł co jeszcze mógłbym zrobić? A może, ktoś miał taki lub podobny problem, niekoniecznie z AC Valhalla.
-
Ogólnie to rozpoczęcie jakiegokolwiek dodatku jest dostępne w osadzie w Anglii (przy porcie będą ludzie którzy zabiorą Cię do Irlandii oraz Paryża) ale to dopiero jak dobijesz do UK :)
Najpierw jeszcze Norwegia i dopiero pózniej możesz płynąć do innych krajów :)
>300h spędzone w grze więc wiem co mówie :)4 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo