Problem z weryfikacją
Witam
Podczas weryfikacji, zamiast podać adres zamieszkania, podałem adres korespondencyjny. Adres korespondencyjny także znajduję się w danych konta bankowego ( nie wiem czy podanie go jest obowiązkowe podczas zakładania konta w banku). Moje pytanie to czy weryfikacja się w tym przypadku powiedzie, a jeśli nie to czy moje pieniądze zostaną zwrócone. Oczywiście wszystkie pozostałe dane się zgadzają
-
Adres w formularzu weryfikacyjnym i adres podany w banku (ten, który widoczny jest na otrzymanym przelewie) muszą być takie same. W razie problemów czy nie jasności pisz do @andreo.spc albo @maciej_spc
2 Fajne! -
Nic strasznego się nie stało. Twój formularz weryfikacji skierowałem do korekty razem z informacją abyś ponownie podał poprawne dane, które przypisane masz do konta bankowego, z którego dokonałeś przelew.
Gdy tylko poprawisz dane w formularzu, zweryfikujemy je ponownie i przyznamy status weryfikacji.
0 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo