Swojego czasu robiłem porządki na dysku i znalazłem coś co mogę nazwać scenariuszem mojego autorstwa dla Grand Theft Auto VI - gry, na którą wszyscy, a przynajmniej większość z nas czeka.
To 14 stron maszynopisu z opisem jednej z postaci głównych, dlatego tego nie
publikuję, gdyż brakuje mi do kompletu drugiej postaci. Brakuje też opisów
niektórych postaci pobocznych. Najwyżej potem dodam. Jeśli ktoś lubi takie
wymyślanie - zapraszam ;)
Uwaga: w tekście mogą być błędy i nieścisłości, gdyż nie miałem czasu ich
zbadać i poprawić.
Vice City. Każdy je zna i zdaje sobie sprawę, że wizyta tu może całkowicie zmieniać życie. Niegdyś niejaki Tommy Vercetti prowadził tutaj interesy i prawie puścił całe miasto z dymem, by zaprowadzić porządek. Ktoś mógłby pomyśleć, że trzydzieści lat później dzięki jego działaniom Vice City będzie lepsze, oczyszczone z walczących między sobą gangów. Jednak sytuacja jest zgoła odwrotna. Nie ma nic, co by wskazywało, że jest lepiej. Miasto nadal jest skorumpowane, politycy i policja pracują dla mafii, a zwykli ludzie padają ofiarami napaści, gwałtów czy są nawet zabijani dla zwykłej przyjemności. To nie tyczy się jedynie samego Vice City, a całego Stanu Wschodzącego Słońca (Sunshine State), w skład którego wchodzą również River City, Guava oraz Tall Town.
To ostatnie mimo faktu, że jest najmniejsze, jest stolicą stanu. Podobnie jak w San Andreas, panuje tu ciepły klimat, ale zimą temperatura może spaść nawet do zera stopni w skali Celsjusza. Nazwa stanu nie jest pomyłką, bowiem dociera tu najwięcej światła słonecznego spośród wszystkich stanów w USA. Jest to ściśle związane z położeniem geograficznym. Niestety są też argumenty przeciw osiedlaniu się w Sunshine State. Naukowcy dowiedli, że stan ten jest najbardziej podatny na anomalie pogodowe takie jak huragany, tornada, tropikalne burze z piorunami i cyklony oraz powodzie. Mimo to, pazerni agenci mieszkaniowi wetkną każdemu apartament w samym środku Vice City. Byle tylko na tym zarobić. Los poszkodowanych już ich nie obchodzi, gdyż w każdej umowie zawsze znajdzie się jakiś haczyk na niekorzyść kupującego czy najemcy. Nieważne jaka byłaby pora roku, zawsze warto odwiedzić Sunshine State.
Mapa oparta jest na całym stanie, tudzież półwyspie, Floryda. Obecnie jest to wyspa, która nazywa się Sunshine State (Stan Wschodzącego Słońca). Na południu znajduje się Vice City (Miami), nieco na wschód River City (Jacksonville), na północy Guava[ mix Tampy z Albuquerque), a na krańcu Tall Town (Tallahassee). Znajdują się tu też mniejsze miejscowości bez nazwy, gdyż nie odgrywają one zasadniczo dużej roli. Na północ od Guavy znajduje się archipelag małych wysepek, Old World Isles (Wyspy Starego Świata), gdzie gdzieś zakopany jest skarb. Mapa jest, moim zdaniem, wykonana bardzo starannie. Zadbałem również o +/- zgodność ze skalą mapy z GoogleMaps: 1cm na mapie odpowiada 6km w rzeczywistości, co daje nam mapkę w skali 1: 600 000. Innym przelicznikiem mogą być piksele: 100 pikseli to 10 km. Całościowo wyszło mi... 6355 km2 grywalnego terenu, co jest 66 razy większą mapą od tej zaprezentowanej w GTA V.
Przybliżone odległości autostradą między głównymi miastami:
- Vice City - River City: 47,3 km
- River City - Tall Town: 29 km
- Tall Town – Guava: 49 km
- Guava - Vice City: 57,5 km
Długość pętli autostrady między miastami:
- 182,8 km
Legenda mapy:
- kolor szary - miasta, mniejsze miejscowości
- kolor niebieski i odcienie - rzeki, zbiorniki wodne, zatoki
- kolor jaskrawożółty – plaże
- kolor żółty i odcienie - pola uprawne, stepy, pustynia
- kolor jasnozielony - polany, lasy liściaste
- kolor zielony i inne odcienie - tajga, dżungla, itp.
- kolor brązowy i odcienie - mokradła, góry, szczyty górskie
- kolor czarny- rafa koralowa (tylko wyspy)
- fioletowa linia- granice parku narodowego
- czerwona linia - połączenie lotnicze
- niebieska linia - połączenie wodne
- biała linia – autostrady
- pozostałe linie - pozostałe drogi, trasy szybkiego ruchu, itp.
Co prawda latem jest o wiele więcej aktywności niż zimą, ale niektórzy turyści wolą zwiedzać, gdy jest odrobinę chłodniej. Nie ma tutaj pasm górskich, więc o wspinaczce czy zachwycaniu się widokami ze szczytów można zapomnieć. Istnieje jednak możliwość zabawy w pirata i wykupienie rejsu po małych wysepkach znajdujących się tuż na południe od Vice City w poszukiwaniu zaginionego skarbu. Wyspy te znane są pod nazwą Wysp Starego Świata (Old World Isles). Istnieje legenda, że niegdyś pewien dzielny śmiałek zakopał na jednej z nich kosztowności należące do brytyjskiej rodziny królewskiej. Kto wie, może to rzeczywiście jest prawda i skarb do dziś czeka na nowego właściciela...
Nie można zapomnieć również o fakcie, że w Stanie Wschodzącego Słońca zima obfituje w ekstremalne mgły zamiast opady śniegu, które przyczyniły się do wielu wypadków śmiertelnych. Zaleca się zredukować jazdę samochodem w grudniu i styczniu do minimum, by uniknąć spotkania z ponurym żniwiarzem, który i tak zbiera najwięcej dusz z potyczek między gangami. Stan, w którym znajduje się okryte złą sławą Vice City, jest pełne różnorakich zwierząt. Zwykle trzymają się one z dala od tętniących życiem miast, ale co jakiś czas można zauważyć kojoty, dzikie psy, lisy, wiewiórki czy szopy szukające pożywienia nawet w ścisłym centrum metropolii.
W pobliskich lasach można spotkać jelenie, pancerniki, króliki, skunksy, niedźwiedzie, pantery i rysie, a na mokradłach aligatory i inne niebezpieczne gady. Największą zaś atrakcją w całym stanie są delfiny, z którymi można popływać w porcie Vice City. Uważajcie jednak na rekiny. Po coś są poustawiane na każdej plaży znaki ostrzegawcze. Należy zapamiętać jedno: jeżeli krwawisz, przenigdy nie wchodź do wody, gdyż możesz już z niej nie wyjść. Podróżując po Sunshine State można natknąć się na przeróżnego rodzaju mniejsze miejscowości, które oferują tani nocleg, zrobienie zakupów (nie tylko składających się z jedzenia i picia, a również broni) i zatankowania pojazdu. Co ciekawe, podróż z najbardziej odległych od siebie miast, Tall Town i Vice City, trwa prawie 8 godzin, co czyni mapę gry największą w historii serii. Jednak trzeba uważać, by przypadkiem nie potrącić kojota i nie wylądować na pobliskiej palmie. W ostateczności można spaść ze skarpy do oceanu i być posiłkiem dla rekinów. Owe mniejsze miasteczka posiadają swoje nazwy i zdarzy się, że trzeba będzie udać się do któregoś z nich już na początku rozgrywki, by zaliczyć jakąś misję. Cała mapa jest dostępna po pierwszym odpaleniu i oferuje szereg zadań pobocznych, jednak nie tak od razu można wszystkie wykonać. Istnieje bowiem coś takiego jak wskaźnik szacunku. Nie da rady wbić w każde miejsce mając ledwo 1%. Należy go sukcesywnie podnosić wykonując zadania fabularne, których liczba jest prawie podwojona w stosunku do poprzedniej części. Również handlarze bronią, policja i inne postaci w grze będą brali pod uwagę poziom zdobytego szacunku, który będzie nieco wpływać na relacje. Powraca również słynna siłownia z GTA San Andreas i potrzeba jedzenia oraz picia.
Wraz z tankowaniem pojazdów jest to pewnego rodzaju innowacja, którą można wyłączyć z poziomu menu opcji.
Zupełnymi zaś nowościami są: nocleg w przeróżnych hotelach i możliwość zapisu w nich gry, interakcja z większością budynków, pory roku (jest generowana losowo przy starcie nowej gry) oraz dynamicznie zmieniająca się pogoda, a więc koniec ze słońcem i deszczem na zmianę. Może walnąć piorunem, spaść śnieg, zawiać i wyrywać drzewa. Skomplikowany system pogodowy będzie oddziaływał na inne elementy takie jak jazda pojazdami, chodzenie pieszo czy nawet odwołanie misji ze względu na ch*jową pogodę. W końcu nie napadnie się na Bank Narodowy, gdy leje jak z cebra. Oczywiście można podjąć ryzyko. Kto nie ryzykuje, ten traci. W trakcie wykonywania jakiegoś zadania może trafić się okazja zaliczenia losowego zdarzenia, które znikąd pojawi się na naszej drodze. Takich aktywności jest o wiele więcej niż w GTA V, dodają smaczku i jeszcze większej immersji...
Obsada główna:
- Alexander McHill – Bradley Cooper
- Edmund Sanders – Stanley Tucci
- Ricardo Sanchez – John Leguizamo
- Reginald Hates - Steve Buscemi
- Lupe Rosales – Maite Perroni
- Cesar Emilio – Pedro Pascal
- Julio Espinoza – David Zepeda
- Maria Rosa Zapata – Cynthia Farrell
- Sir Siorys "The Welshman" Berkeley – Anthony Hopkins
Obsada drugoplanowa:
- Arnold Schwarzman - Frank McRae
- Jules Klein - Giovanni Ribisi
- Bastian Fritzpatrick - Forest Whitakker
- Antonio Zuccolli - Peter Stormare
- Zachary Strauss - Geraldo Rivera
- Segnor Mucho - Danny Trejo
- Leo Jarvis - Bill Skarsgard
- Sasha Rybarikova - Ekaterina Vilkova
- Cecil Jones – Daniel Day-Lewis
- Astralis&Mel – Saorsie Ronan
- Bernard Black - Brian Cranston
- Detektyw Morris - Dominic West
- Zoey Harrington - Maggie Grace
- Ai-Ne Choi - Tim Kang
- Edwin Gothstein - Robert de Niro
- Dre Minem - Dr Dre feat. Eminem
- Ava Sin - Jessica Alba
- Victor Hence - Liev Schreiber
- Larry Lamouse - Harvey Keitel
- Luis Martinez - Rodrigo Santoro
- Vinnie Mysterio - Samuel L. Jackson
- Ellen Sancredi - Sarah Wayne Callies
- Frank Leone - James Caan
- Harry Coleman - Nick Nolte
- Lucy McDill - Rhea Seehorn
- Dasha Kefferston - Danielle Brooks
- Margaret Hambrook - Frances McDormand
Słoneczne Vice City byłoby niczym bez jedynego w swoim rodzaju policjanta Alexa.
Mieszka tu odkąd pamięta i w przeszłości, jeszcze jako mały chłopiec, poprzysiągł zemstę na zabójcach swoich rodziców. Miał zaledwie kilka lat, gdy do ich domu włamali się zamaskowani gangsterzy. Alex patrzył z ukrycia jak włamywacze plądrowali szafy po tym jak bez słowa zamordowali matkę i ojca, którzy stanęli na ich drodze. Zapamiętał jedynie charakterystyczny, walijski akcent jednego z nich. Po kilkunastu latach traumy i psychiatrycznego leczenia, wstąpił w szeregi VCPD i od tego czasu łapie każdego przestępcę licząc na to, że w końcu znajdzie osoby odpowiedzialne za czyny z mrocznej przeszłości. Alex to dobry człowiek, ale jest niestabilny emocjonalnie, co stara się za wszelką cenę ukryć przed kolegami z fachu i przełożonym, kapitanem Edmundem Sandersem. Demony przeszłości często do niego wracają co sprawiło, że zadłużył się i wpadł w porachunki z lokalną organizacją przestępczą kierowaną przez Meksykanina zwanego Panem Mucho. Wszystko poszło o nieszczęsnego żółwia, którego Alex zupełnie przypadkiem przejechał. Okazało się, że owy żółw był największym przyjacielem Mucho. Ponadto dochodzą słuchy, że chińska triada oraz Włosi wyznaczyli niemałą nagrodę za głowę Alexa, który sprawił im wiele problemów... Do tej pory nie zdawał sobie sprawy, że Ratusz wraz z obecnym burmistrzem (portret: Steve Buscemi) oraz szef policji całego stanu są przesiąknięci korupcją. Postanowił w końcu coś z tym zrobić i wyciągnąć brudy na widok publiczny. Alex McHill jest jedną z grywalnych postaci, które mają unikalną dla siebie linię fabularną. Losy obu z nich łączą się w jednej z misji, „Out of Fucking Nowhere”, która rozgrywa się na pustyni, gdy Alex prosi Ricardo o pomoc.
Ricardo pochodzi z Meksyku, lecz od wielu lat mieszka w Stanie Wschodzącego Słońca w mieście Guava. Nie należy do ludzi o czystym sumieniu, można by powiedzieć, że bliżej mu do lokalnego rzezimieszka niż do solidnego, zaufanego pracownika. Obecnie nie ma pracy, ale należy do małego gangu, który wymusza haracze i kradnie samochody. Ma wieczne problemy, ale zawsze wychodzi z nich obronną ręką. Tu kogoś oszuka, tu naciągnie, tam okradnie albo obieca poprawę i wszystko zawsze kończy się dla niego dobrze. Jego narzeczona, Lupita Rosales, mimo delikatnej urody potrafi zajść za skórę. Wykłóca się o każdą rzecz, która jej nie pasuje, krzyczy, klnie jak szewc, a pewnego razu doszło do sytuacji, w której prawie postrzeliła ukochanego z shotguna. Charakterek odziedziczyła po ojcu, który niegdyś trudnił się napadami na banki. Ricardo czasami zabiera ją na akcje, ale zazwyczaj to ona wtedy przejmuje stery i kontroluje sytuacje. Póki co nie mają dzieci, ale gdy już dorobią się grubych milionów to wyjadą do San Andreas i narobią całą gromadkę. Sanchez podobno ma kontakty z kartelem z Kolumbii, który stał się jedną z najgroźniejszych organizacji przestępczych w całym stanie, jednak po tym jak zobaczył jak każą nielojalnych współpracowników, zgadza się na wszystko co chcą. Kartelem kieruje tajemniczy Cesar Emilio, który zajmuje się głównie handlem narkotykami w całym stanie. Prowadzi wojnę z gangiem meksykańskim, który chce za wszelką cenę zlikwidować. Mimo problemów, Ricardo wraz z Lupitą tworzą dobrą parę, pomagają sobie w trudnych chwilach i żartują mówiąc, że gorzej i tak nie będzie. Ricardo Sanchez jest drugą z grywalnych postaci, które mają unikalną dla siebie linię fabularną. Losy obu z nich łączą się w jednej z misji, „Out of Fucking Nowhere”, która rozgrywa się na pustyni, gdy Alex prosi go o pomoc.
Stary, poczciwy gubernator Stanu Arnold Schwarzman szykuje się do ustąpienia ze swojego stanowiska, bowiem nadchodzi czas zasłużonej emerytury. Zawsze uśmiechnięty bez względu na wszystko, chce zostawić za sobą porządek w papierach. Nigdy nie był związany z przestępczością, jest jedną z niewielu osób, których nie da się po prostu kupić. Zawsze chętnie pomaga potrzebującym, organizuje zbiórki pieniędzy, reklamuje schroniska dla zwierząt, jednym słowem człowiek z wielkim sercem. Bardzo trudno będzie mu się pożegnać z gubernatorstwem, gdyż wie, że wybory na jego następcę nie będą tak do końca czyste i zgodne z prawem. Jego ulubioną odzywką jest „dam z siebie wszystko, bo taki już jestem”. Stary Arnold jednak nie wie, że skorumpowani politycy organizują zamach na jego życie i planują na ten czas wstawić marionetkę w postaci kongresmena Julesa Kleina. Podobno za całym zamachem stoi burmistrz Vice City, Reginald Hates, znany w półświatku przestępczym jako Szatan z Prawn Island.
Przeszłość Hatesa nie jest znana. Mówi się, że jako młody chłopak należał do osiedlowego gangu i sprzedawał dzieciakom narkotyki, a nawet zamordował własną matkę. Jednak to tylko plotki, których nikt nigdy nie udowodnił, gdyż każda taka próba kończyła się śmiercią detektywa lub całego zespołu śledczych. Trzyma całe miasto w garści, kontroluje policję, wojsko, służby specjalne, a nawet szpitale i szkoły. Za wszelką cenę dąży do tego, by Vice City zostało „oczyszczone” z Meksykanów i innych kolorowych. Jest człowiekiem złym do szpiku kości i nie odpuści nikomu ani niczemu. Prawie cały ratusz trzyma jego stronę, tylko nieliczni są na tyle odważni, by mu się postawić. Do nich zalicza się Bastian Fritzpatrick (portret: Forest Whittaker), czarnoskóry kongresmen, który postanowił wystartować w najbliższych wyborach na burmistrza i uczciwie wygrać z Reginaldem. Od tego czasu dziwnym trafem całe VCPD śledzi jego poczynania. Hates jest również znany z organizowania razem z szefem policji, Zacharym em, bankietów, podczas których zbiera pieniądze na „rozwój miasta”. Jego majątek szacuje się na kilkadziesiąt milionów dolarów, wozi się opancerzonym Cognoscenti 55 z własnym kierowcą i od urodzenia mieszka w willi na Prawn Island. Gustuje w młodych kobietach, drogich winach i dobrych cygarach. Czasami widać go z wody opalającego się w ogrodzie obstawionym ochroniarzami.
Fakt, że szef policji Zachary, lat 57, jest skorumpowanym i nieuczciwym draniem jest publicznie znany, ale nikt z tym nic nie robi, gdyż każdy wie, że wcześniej czy później zostanie znaleziony na dnie rzeki w betonowych butach. Blisko współpracuje z Ratuszem oraz mafią z River City, najgroźniejszą w tym regionie. Mówi się, że kieruje nią podstarzały typ spod ciemnej gwiazdy, którego imienia i nazwiska nikt nie zna. Zachary niegdyś był szczęśliwym mężczyzną, dla którego żona była najważniejsza. Jednak odeszła od niego, gdy ten coraz głębiej wchodził w ciemne interesy z Hatesem. Teraz kieruje się głównie zyskiem, jest chciwy i zrobi wszystko dla swojego pana. Chroni go i nastawia swoich podwładnych, by robili co on uważa za słuszne.
Antonio Zuccolli to włoski imigrant, który osiedlil się w Tall Town i szybko je zamienił w tętniące życiem miasto pod kontrolą włoskiej Lamorry. W gruncie rzeczy dobry z niego człowiek, ale jak każdy przestępca jest niebezpieczny, nieprzewidywalny i łasy na pieniądze. Ma układy z szefem policji, ale zazwyczaj woli rozwiązywać problemy bez niczyjej pomocy. Oferuje pracę w swojej organizacji każdemu kto ośmieli się podjąć trzech prób. Pierwszą jest zastraszenie, drugą napad, a trzecią morderstwo. Gdy wszystkie trzy zostaną wykonane, Antonio chętnie skorzysta z usług śmiałka. Rzadko wyjeżdża z Tall Town, ale czasami odwiedza Vice City, gdzie prowadzi kilka kasyn i dyskotek.
Oprócz wyżej wymienionych bohaterów, cała gra jest przesiąknięta różnymi postaciami, które w większym lub mniejszym stopniu będą oddziaływać na siebie.
Istnieją dwie główne linie fabularne: odnalezienie zabójcy rodziców (Alex McHill) oraz walka z kartelem narkotykowym (Ricardo Sanchez). Można pomyśleć, że fabuła jest infantylna i banalna, w rzeczywistości jednak istnieje tylko powiązań między postaciami i zadaniami, że po jakimś czasie można dojść do wniosku, że wcale tak nie jest. Wcielając się w Alexa poznamy mroczne tajemnice Vice City oraz River City, będziemy świadkami walki o fotel burmistrza i odkryjemy kto tak naprawdę zamordował jego rodziców. Zaś grając jako Ricardo zobaczymy jak wygląda wojna między gangami, handel narkotykami, ich produkcja oraz w jaki sposób skutecznie zniknąć z radaru Cesara, by potem móc uderzyć w niego ze zdwojoną siłą. W trakcie gry nie ma możliwości jako takiego przełączania się między postaciami, jednak w pewnym momencie gra umożliwi nam organizowanie napadów znanych już z GTA V. Niektóre z nich będą wplecione w fabułę, a pozostałe będą stanowiły zadania poboczne. Co więcej, niektóre misje, które z pozoru będą proste do wykonania, będą miały kilka możliwych zakończeń, które ściśle związane są z ostatnim zadaniem fabularnym. Każda taka podjęta decyzja będzie miała inny skutek.
Grand Theft Auto VI ściśle czerpie pomysły z takich produkcji jak Breaking Bad, Narcos, Droga do Zatracenia, Zakazane Imperium, Wściekłe Psy, Kasyno, Pulp Fiction, Gangi Nowego Jorku, American Gangster, Prison Break, Cop Land, Ted, Gangster Squad, The Wire, Machete, Departed, Repo Men, The Last Stand, Taken, Godfather czy Untouchables i przerabia je na własne potrzeby, by pasowały do danej misji czy sytuacji. Z pewnością każdy znajdzie coś innego co już gdzieś widział. GTA VI również oddaje hołd wcześniejszym grom z serii i zawiera masę easter eggów z San Andreas, Vice City czy piątki.
Misje główne to misje zaliczające się w poczet linii fabularnej. Każda z obu grywalnych postaci ma swoje zadania, niedostępne dla drugiej. Wynika to z dwutorowej fabuły. Zarówno Alex jak i Ricardo, mają po 50 misji wchodzących w skład głównej opowieści. Może wydawać się, że to mało, jednak zadania te można powtarzać i próbować wykonać w inny sposób pociągając za sobą inne konsekwencje. Misje Alexa skupiają się głównie na pracy policjanta, zmaganiu z demonami przeszłości oraz w końcu przemianie bohatera z wzorowego obywatela w notowanego kryminalistę. Dzieją się głównie na terenie Vice City i River City. Natomiast zadania Ricardo to głównie walka z kartelem i próba rozkręcania własnego biznesu. Akcja jego misji dzieje się między innymi w Guavie i Vice City. Tall Town stanowi pewnego rodzaju odskocznię, gdzie w pewnym momencie będzie możliwość przeprowadzenia pierwszego Napadu.
Zleceniodawcą pierwszego Napadu niezależnie od wybranej postaci jest niejaki Hans w Tall Town, który zleca obrabowanie lokalnego banku. By móc to zrobić należy najpierw skompletować ekipę (1. misja przygotowawcza), przydzielić odpowiednie funkcje (2. misja przygotowawcza) oraz zdobyć sprzęt (3. misja przygotowawcza). Po przygotowaniach przyjdzie czas na napad właściwy. Napady to zupełnie inne misje, które diametralnie różnią się od pozostałych. Co więcej, kolejność ich wykonywania jest dowolna, jednak by móc przystąpić do niektórych wymagany jest odpowiedni poziom szacunku. Poniżej niektóre miejsca, na które można napaść:
Tall Town (Tallahassee):
State Museum (Muzeum Stanowe; The State Art Museum of Florida), Capitol
(Kapitol; Florida State Capitol) Governor''s Mansion (Pałac Gubernatora;
Florida Governor''s Mansion).
River City (Jacksonville):
Correctional Center (Więzienie; Jacksonville Correctional Center), Tower Bank
(Bank; Bank of America Tower), Fells Cargo Center (Hala sportowa; Wells Fargo
Center)
Guava (Tampa):
Guava Theatre (Teatr; Tampa Theatre), Cloud Financial Center (Centrum
finansowe; SunTrust Financial Center). Federal Courthouse (Sąd; Sam Gibbons
Federal Courthouse)
Vice City (Miami):
Town Hall (Ratusz; City of Miami Town Hall), Scron Medicals (Zakłady
biotechnologiczne; Scion Biomedical), M2SX (Giełda papierów wartościowych;
Miami Stock Exchange)
Każde miasto oferuje organizację napadu na pięć różnych placówek. Różnorodność jest duża jak widać na powyższych przykładach. Niektóre napady są ściśle związane z misjami fabularnymi i wymagają od gracza ich odblokowania w różnej postaci. Misji przygotowawczych może być maksymalnie 5, a minimalnie 1. Każde miasto oferuje również organizację jednego, wielkiego skoku na dwa lub trzy różne sposoby. W ten sposób można "zaliczyć" miasto - organizując 4 napady i super skok. Celem takiego skoku zwykle jest kasa, ale jeśli chodzi o zwykłe napady to mogą to być papiery wartościowe, dzieła sztuki, odbicie więźnia, porwanie, czy morderstwo. Wykonanie napadu wiąże się z otrzymaniem zastrzyku respektu i pieniędzy. Należy jednak pamiętać, że wykonanie wszystkich pięciu akcji w danym mieście skutkuje wystawieniem listu gończego za bohaterem i dane miasto będzie go sukcesywnie szukać. Przy wjazdach do miasta będą przeprowadzane kontrole, a przechadzając się po miastach istnieje spora szansa, że NPC rozpoznają postać i zadzwonią po policję.
Mechanika napadów jest podobna do tej z GTA V, jednak tylko podczas niektórych będzie możliwe przełączanie się między postaciami (Alexem i Ricardo).
Większość takich akcji jest przeprowadzana z perspektywy tylko jednego bohatera, a pomocnikami steruje sztuczna inteligencja, której wcześniej zleca się podjęcie odpowiednich kroków.
Zadania poboczne to nic innego jak dodatkowe aktywności, które można podjąć, by uzyskać 100% gry. W ich skład wchodzą: Stróż prawa, Strażak, Taksówkarz, Ratownik, Wyścigi, Dostawa samochodów, Dostawa narkotyków (tylko Ricardo), Przesłuchania świadków (tylko Alex). Chyba nie trzeba tutaj niczego tłumaczyć. To wszystko już było w serii GTA oprócz ostatniego punktu. W GTA VI dochodzi nowe zadanie poboczne, którym jest przesłuchiwanie świadków na posterunku policji. Mechanika działania została zapożyczona z innej gry R*, L.A. Noire, ale została nieco uproszczona. Niemniej jednak jest to ciekawa nowość.
Misje unikalne to zupełna nowość w serii GTA. Są to zadania, które uaktywniają się tylko w konkretnych dniach o stałych godzinach. Nie są to misje warunkowane postępem fabularnym ani nie mają też żadnych większych powiązań z napadami. Ich wykonanie skutkuje uzyskaniem sporego zastrzyku respektu, który sukcesywnie odblokowuje kolejne to napady i zadania osobistości. Każde takie zadanie jest dostępne w innym miejscu, w innym dniu tygodnia o innej godzinie.Misje unikalne można podzielić na kilka typów:
Killer Exposure (Ujawnienie Mordercy), Property Destruction (Dewastacja Własności), Damage Control (Kontrola Zniszczeń), Assassination (Zamach), Vehicular Theft (Kradzież Pojazdu).
Zadania te z pozoru łatwe do wykonania zwykle trzeba ukończyć w wyznaczonym czasie. Niewykonanie misji wiąże się z odczekaniem do momentu aż pojawią się ponownie, bowiem nie można ich powtarzać. W każdej kategorii znajdują się cztery misje, co daje po 20 zadań dla każdej z grywalnych postaci. Ujawnienie Mordercy polega na znalezieniu winnego i dostarczenie go w konkretne miejsce, Dewastacja Własności na zdewastowaniu danej rzeczy, Kontrola Zniszczeń na ograniczaniu strat, a ostatnich dwóch nie trzeba tłumaczyć, wiadomo o co chodzi. Zamachy zostały zaczerpnięte ze słynnych misji zabójstw Lestera z poprzedniej części serii. Misje unikalne mają bezpośredni wpływ na notowania na giełdzie M2SX.
Misje osobistości to chyba drugie po Napadach jedne z ciekawszych, które można wykonać. Pomysł został ściągnięty z GTA V, w którym wykonywaliśmy zadania dla różnych, drugoplanowych postaci. Tam mieliśmy ćpunkę Tonyę, Omegę mieszkającego na pustyni, straż graniczną czy biegaczkę Mary-Ann, tutaj zaś mamy do czynienia z takimi osobistościami jak szalony detektyw Morris, chorego na nowotwór Pana Blacka, początkującego rapera Dre Minema czy Zoey proszącą o pomoc w odnalezieniu ojca. Większość zadań jest dostępnych dla obu protagonistów, jednak niektóre są dostępne tylko jednego z nich. Dla przykładu zadania produkcji i dystrybucji metamfetaminy są dostępne tylko dla Ricardo, a ściganie gangu czarnoskórych przestępców z blokowiska tylko dla Alexa. Im dalej będzie posuwać się fabuła opowieści, tym będą się uaktywniać coraz nowsze i ciekawsze misje osobistości. Poniżej przykład ciągu zadań dla niejakiego Pana Blacka, detektywa Morrisa.
-
A Man with the Cancer (Człowiek z Rakiem)
Spotkaj się na parkingu szkolnym z Bernardem Blackiem, ukradnij pojazd rekreacyjny i udaj się na pustynię, pomóż w ugotowaniu partii metamfetaminy
-
A Man with Many Problems (Człowiek z Wieloma Problemami)
Spotkaj się na złomowisku z Bernardem Blackiem, udaj się do centrum i sprzedaj 10 działek metamfetaminy, nie daj się złapać policji, zawieź pieniądze Blackowi.
-
A Man with the Mysterius Name (Człowiek z Tajemniczym Imieniem)
Spotkaj się w pralni z Bernardem Blackiem, jedź na pustynię i rozpraw się z Latynosami, zniszcz pojazd rekreacyjny i sprzęt laboratoryjny.
-
A Man with the Sad Future (Człowiek ze Smutną Przyszłością)
Spotkaj się na pustyni z Bernardem Blackiem, jedź do domu spokojnej starości, zabij Żądło i Króla, zgub 4-gwiazdkowy pościg.
-
Say My Name! (Wypowiedz moje imię!)
Spotkaj się na parkingu z Bernardem Blackiem, odczekaj do nocy, rozpraw się z gangiem.
-
It's Only Details (To Tylko Szczegóły)
Spotkaj się z Morrisem na posterunku policji, jedź na blokowisko zbadać sprawę zabójstwa, przesłuchuj świadków aż trafisz na właściwy trop.
-
On the Wire (Na Podsłuchu)
Spotkaj się z Morrisem na posterunku policji jedź do opuszczonego budynku na obrzeżach miasta, wykorzystaj sprzęt do podsłuchu, by znaleźć odpowiednią budkę telefoniczną, złap podejrzanego i odprowadź go na posterunek.
-
The Cost of Living (Koszt Życia)
Spotkaj się z Morrisem na posterunku policji, jedź na miejsce umówionego spotkania i czekaj aż informator opuści budynek, przeprowadź szturm wraz z oddziałem SWAT, złap wszystkich podejrzanych w wyznaczonym czasie.
-
Hereby I Sentence You (Niniejszym Skazuję Ciebie)
Spotkaj się z Morrisem w wyznaczonym miejscu, zbadaj zakupione przez gang posiadłości, znajdź kryjówkę Tyresa, udaj się w pościg za Tyresem i złap go.
Przypadkowe Zdarzenia to te, z którymi mieliśmy już do czynienia w GTA IV czy GTA V.
Zwykle aktywują się, gdy podejdziemy lub podjedziemy do losowego przechodnia na odpowiednią odległość. Wtedy ma mini-mapie pojawi się ikona informująca o możliwości rozegrania zadania. Wachlarz zdarzeń jest bardzo szeroki: kradzieże aut, rowerów, torebek, rabunki, aresztowania, pościgi, wypadki, autostopy, pomoc potrzebującym i tak dalej. Wykonanie każdego takiego zadania doda trochę respektu i od czasu do czasu uda się również coś na tym zarobić. Nie są to wielkie kwoty, ale zawsze coś. Przypadkowe Zdarzenia porozrzucane są na całej mapie Stanu Wschodzącego Słońca, a niektóre z nich dostępne są tylko dla jednego z dwóch protagonistów, co oznacza, że należy w pewnym stopniu ukończyć grę grając obojgiem. Przypadkowe Zdarzenie może się aktywować nawet podczas misji fabularnej czy napadu, w którym mamy ograniczony czas na jej czy jego wykonanie. Dodaje to nieco immersji i sprawia, że świat w grze rzeczywiście żyje. Nieraz będziemy świadkami, gdy wychodząc z Ammu-Nation starsza pani poprosi nas o pomoc ze ściągnięciem kota z drzewa lub lokalny złodziejaszek będzie uciekać przed policjantami, a my będziemy musieli ich jakoś zagadać.
Misje specjalne to również poniekąd nowość i zostały wyodrębnione po tym jak w GTA V musieliśmy porozmawiać z Abigail w sprawie zbierania części łodzi podwodnej. W GTA VI, by móc zbierać dany rodzaj znajdziek, musimy najpierw wykonać prostą misję. Poniżej spis wszystkich znajdziek wraz z misjami, które aktywują ich zbieranie.
- Czaszki – misja: The Great Aztecs (Wielcy Aztekowie), gdzie: cała mapa, ilość: 50
- Graffiti – misja: Carl, it's Me (Carl, to Ja), gdzie: w miastach, ilość: 50
- Złote Bronie – misja: The National Treasure (Skarb Narodowy), gdzie: wnętrza budynków, ilość: 20
- Rozgwiazdy – misja: Frutti di Mare (Owoce Morza), gdzie: plaże, ilość: 40
- Balony – misja: The Wright Brothers (Bracia Wright), gdzie: szczyty budynków, ilość: 25
- Ukryte paczki – misja: Hidden (Ukryte), gdzie: wszędzie, ilość: 50
- Skoki kaskaderskie – misja: PCJ Tour (Wycieczka na PCJ), gdzie: rozdroża, ilość: 25
Znajdźki aktywują się po odnalezieniu pierwszej znajdźki z danego typu lub po przeprowadzeniu prostej misji, która zwykle ogranicza się do przeprowadzenia dialogu z daną postacią. Wyjątkiem są czaszki, które można aktywować tylko i wyłącznie na jednej z Wysp Starego Świata, gdzie urzęduje szalony, jednooki pirat szukający pomocy ze zbudowaniem statku. Owe wyspy oferują odcięcie od ruchliwych miast, chwilę spokoju i możliwość szukania zaginionego skarbu, który jest wymagany do osiągnięcia 100% w grze.
Ostatnim rodzajem zadań są Inne, w skład których wchodzą aktywności poboczne takie jak gra w rzutki, karty, siłowanie na rękę, tenis, jogging, triathlon, joga, szkoły (latania, pływania i jazdy samochodem), siłownia czy zabawa ze zwierzętami. Czasami może się zdarzyć, że jakaś aktywność będzie wymagana, by odblokować dalsze misje fabularne.
Co należy zrobić, by osiągnąć 100% gry?
- Wykonaj wszystkie misje główne,
- Zalicz 4 wielkie skoki na wszystkie możliwe sposoby,
- Ukończ po 15 zadań z rzędu z kategorii poboczne,
- Wykonaj wszystkie misje unikalne,
- Wykonaj wszystkie misje osobistości,
- Poznaj sekret Walijczyka (jako że misja ma 3 możliwe zakończenia – ukończ ją trzykrotnie),
- Zalicz co najmniej 40 przypadkowych zdarzeń,
- Znajdź wszystkie znajdźki,
- Kup 5 nieruchomości,
- Kup 10 różnych pojazdów,
- Zalicz 5 aktywności pobocznych z drugim protagonistą,
- Znajdź ukryty skarb.
Misje fabularne – Alexander McHill:
- Night Patrol #1 (Nocny Patrol #1) – Edmund Sanders – Vice City
- Nighmares (Koszmary) – Alex McHill – Vice City
- Glowworm #1 (Świetlik #1) – Alex McHill – Bagna
- Night Patrol #2 (Nocny Patrol #2) – Edmund Sanders – Vice City
- First Visit at Town Hall (Pierwsza Wizyta w Ratuszu) – Edmund Sanders – Vice City
- Clues and Trails (Tropy i Poszlaki) – Leo Jarvis – okoliczne wsie
- Catch the Rabbit (Złapać Królika) – Edmund Sanders – okoliczne wsie
- Cop Land (Cop Land) – Edmund Sanders – Vice City
- Governor's Firstborn (Pierworodny) – Arnold Schwarzman – Tall Town
- Welsh History and Other Things (Historia Walii i Inne) – Alex McHill – River City
- Other Things (Inne) – Arnold Schwarzman – River City
- Snitch (Konfident) – Arnold Schwarzman – Vice City
- Seamen (Ludzie Morza) – Edmund Sanders – Vice City
- Hidden (Z Ukrycia) – Edmund Sanders – Vice City
- Mr Branson (Pan Branson) – Leo Jarvis – Tall Town
- The Rat and the Hawk (Szczur i Jastrząb) – Leo Jarvis – River City
- Mel (Mel) – Astralis – River City
- Far East (Daleki Wschód) – Edmund Sanders – okoliczne miasta
- It's Getting Hot in Here (Coraz Cieplej) – Leo Jarvis – pustynia
- Out of Fucking Nowhere (Na Końcu Świata) – Leo Jarvis – pustynia
- Razresheniye (Pozwolenie) – Sasha Rybarikova – okoliczne miasta
- Gnezdo Dyavola (Gniazdo Diabła) – Sasha Rybarikova – River City
- Back in the Office (Znowu w Biurze) – Edmund Sanders – Vice City
- Second Visit at Town Hall (Druga Wizyta w Ratuszu) – Reginald Hates – Vice City
- VCPD (VCDP) – Reginald Hates – Vice City
- Glowworm #2 (Świetlik #2) – Alex McHill – bagna
- Twins (Bliźniaczki) – Astralis – góry
- Retrieval (Odbicie) – Astralis – góry
- Dreamland (Kraina Marzeń) – Jules Klein – Vice City
- Those Pesky Islanders (Ci Cholerni Wyspiarze) – Jules Klein – River City
- Angry Welsh King (Gniewny Król Walii) – Jules Klein – River City
- Padre... (Ojcze...) - Antonio Zuccolli – Tall Town
- Sempre Meglio (Coraz Lepiej) – Antonio Zuccolli – Tall Town
- Promozione (Awans) – Antonio Zuccolli – Tall Town
- Italian Job (Włoska Robota) – Antonio Zuccolli – Tall Town
- Pros and Cons (Za i Przeciw) – Signor Mucho – Guava
- Drought (Susza) – Signor Mucho – Guava
- Trials by Fire (Próby Ognia) – Signor Mucho – Guava
- Too Much for Mucho (Za dużo dla Mucho) – Signor Mucho – Guava
- Deep Water (Głębokie Wody) – Jules Klein – River City
- Persona Non Grata (Persona Non Grata) – Zachary Strauss – River City
- Scarface (Człowiek z Blizną) – Zachary Strauss – River City
- Fountain of Disloyalty (Fontanna Nielojalności) – Zachary Strauss – River City
- Puppet Master (Władca Marionetek) – Reginald Hates – Vice City
- One Last Time (Ostatni Raz) – Reginald Hates – Vice City
- Bloody Mayor (Krwawy Burmistrz) – Bastian Fritzpatrick – Vice City
- Third Visit at Town Hall (Trzecia Wizyta w Ratuszu) – Bastian Fritzpatrick – Vice City
- Tale of Welshmen (Opowieść o Walijczykach) – Bastian Fritzpatrick – River City
- Gunshot (Strzał) – Alex McHill – góry
- No Country for Old Men (To nie jest Kraj dla Starych Ludzi) – Alex McHill – góry
- F1 Night Train to the Past (Nocny Pociąg w Przeszłość) – Alex McHill – pociąg
- F2 Hocus Pocus (Hokus Pokus) – Bastian Fritzpatrick – samolot
- F3 Destiny (Przeznaczenie) – Jules Klein – góry
F1. Nocny Pociąg w Przeszłość (The Night Train into Past) – Alex wymierza sprawiedliwość i zabija Reginalda Hatesa, Walijczyka oraz Zachary'ego Straussa.
F2. Hokus Pokus (Hocus Pocus) – Walijczyk ginie z rąk Alexa, Klein zabija Reginalda Hatesa, Zachary Strauss popełnia samobójstwo
F3. Przeznaczenie (Destiny) – Zachary Strauss i Walijczyk giną z rąk Alexa, Reginald Hates trafia do więzienia
F1 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #24, #31 oraz #44: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się gniewem.
F2 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #24, #31 oraz #44: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się współczuciem.
F3 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #24, #31 oraz #44: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się sprytem.
W przypadku braku wyboru przed upływem czasu, gra sama wylosuje odpowiedź. Po ukończeniu gry w menu głównym odblokuje się nowa zakładka – Mission and Choices (Misje i Wybory), w której będzie można powtórzyć misje z innym efektem końcowym, który zaowocuje innym finałem.
Misje fabularne – Ricardo Sanchez:
- Another Day in America (Kolejny Dzień w Ameryce) – Ricardo Sanchez – Guava
- Old Times (Stare Dzieje) – Lupe Rosales – Guava
- Out of My Way (Z Drogi) – Julio Espinoza – Guava
- The Cartel #1 (Kartel #1) – Lupe Rosales – Guava
- Mexican Way (Po Meksykańsku) – Segnor Mucho – Guava
- Big City at Night (Wielkie Miasto Nocą) – Julio Espinoza – Vice City
- The Cartel #2 (Kartel #2) – Cecil Jones – Vice City
- Primadonna (Primadonna) – Maria Rosa Zapata – Guava
- The Things I've Done (Rzeczy, które Zrobiłem) – Julio Rosales – River City
- Under (Pod) – Cecil Jones – Guava
- Love Me Until I Die (Kochaj Mnie aż do Śmierci) – Lupe Rosales – Vice City
- The Cartel #3 (Kartel #3) – Cecil Jones – Vice City
- Urban Ghost (Miejski Duch) – Maria Rosa Zapata – Guava
- Red Jackal (Czerwony Szakal) – Julio Espinoza – okoliczne wsie
- Giant Desert (Wielka Pustynia) – Segnor Mucho – pustynia
- Simply Perfection (Po Prostu Perfekcja) – Segnor Mucho – pustynia
- Be the Leader (Bądź Liderem) – Cecil Jones – Vice City
- A Solid Foundation (Porządny Fundament) – Ricardo Sanchez – Tall Town
- Abduction (Porwanie) – Cesar Emilio – Guava
- Out of the Fucking Nowhere (Na Krańcu Świata) – Alex McHill – pustynia
- Pure Delight (Czysta Przyjemność) – Victor Hence – River City
- Road to Success (Droga do Sukcesu) – Victor Hence – River City
- Unbreakable Bonds (Niezniszczalne Więzy) – Victor Hence – River City
- Quality First (Najpierw Jakość) – Julio Espinoza – Guava
- From River City With Love (Pozdrowienia z River City) – Mel – River City
- Baby Steps (Pierwsze Kroki) – Mel – River City
- Trust Me (Zaufaj Mi) – Lupe Rosales – okoliczne wsie
- Shh, it's a Secret (Cicho, to Tajemnica) – Maria Rosa Zapata – Guava
- Have You Ever... (Czy Ty Kiedykolwiek...) – Cecil Jones – Vice City
- Deathbringer (Ten, który Niesie Śmierć) – Cesar Emilio – pustynia
- Hearts United (Zjednoczone Serca) – Mel – góry
- Redefining Impossible (Definiując Niemożliwość) – Julio Espinoza – Vice City
- It's Your Choice (Twój Wybor) – Julio Espinoza – Vice City
- The Cartel #4 (Kartel #4) – Ricardo Sanchez – okoliczne wsie
- Surprise (Niespodzianka) – Ricardo Sanchez – Tall Town
- A Slice of Heaven (Kawałek Nieba) – Lupe Rosales – Guava
- Broken Promises (Złamane Obietnica) – Lupe Rosales – Guava
- Onward (Naprzód) – Maria Rosa Zapata – pustynia
- For Those Who Care (Dla Tych, Którym Zależy) – Cecil Jones – Vice City
- It's Time (Już Czas) – Julio Espinoza – Vice City
- Imagination (Wyobraźnia) – Victor Hence – Vice City
- The Revolution (Rewolucja) – Luis Martines – Guava
- Raising the Bar (Podnosząc Poprzeczkę) – Luis Martines – pustynia
- Simplicity (Prostota) – Maria Rosa Zapata – River City
- To the Extreme (Na Pełnej K*rwie) – Cecil Jones – River City
- The Cartel #5 (Kartel #5) – Luis Martines – Guava
- Obsession for Details (Obsesja na Punkcie Szczegółów) – Victor Hence – Tall Town
- The Pursuit (Pościg) – Ricardo Sanchez – autostrada
- Limitless (Bez Limitów) – Luis Martines – Vice City
- No Retreat (Bez Wyjścia) – Ricardo Sanchez – Guava
- F1 Blood Redemption (Krwawe Odkupienie) – Ricardo Sanchez – Guava
- F2 Live, Love, Die (Żyj, Kochaj, Umieraj) – Maria Rosa Zapata – pustynia
- F3 The New Generation (Nowa Generacja) – Julio Espinoza – Vice City
F1 Zrób To (Make It Happen) – Ricardo mści się za śmierć Lupe i zabija Cesara oraz Julia, puszcza wolno Cecila.
F2 Żyj, Kochaj, Umieraj (Live, Love, Die) – Ricardo zabija Julia i przyjmuje wysoką posadę w kartelu u boku Cesara, Cecil zostaje zdekapitowany.
F3 Nowa Generacja (The New Generation) – Ricardo zabija Cesara i Marię, przejmuje przywództwo w kartelu, a jego prawą reką zostaje Julio, los Cecila nie jest znany.
F1 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #19, #37 oraz #45: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się gniewem.
F2 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #19, #37 oraz #45: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się współczuciem.
F3 będzie możliwy, gdy dokonamy odpowiednich wyborów w misjach #19, #37 oraz #45: przynajmniej w dwóch przypadkach należy wybrać odpowiedź kierując się sprytem.
W przypadku braku wyboru przed upływem czasu, gra sama wylosuje odpowiedź. Po ukończeniu gry w menu głównym odblokuje się nowa zakładka – Mission and Choices (Misje i Wybory), w której będzie można powtórzyć misje z innym efektem końcowym, który zaowocuje innym finałem.
Napady:
- Tall Town
- State Museum (1 misja przygotowawcza) – wymagany 5 poziom respektu dla obu postaci
- Capitol (1 misja przygotowawcza) – wymagany 5 poziom respektu dla obu postaci
- Governor's Mansion (2 misje przygotowawcze) – wymagany 10 poziom respektu dla obu postaci
- State Bank (2 misje przygotowawcze) – wymagany 10 poziom respektu dla obu postaci
- Wielki Skok: Tall Town Capital Bank (3 misje przygotowawcze) – wymagane ukończenie misji #35 (Alex i Ricardo), wymagany 15 poziom respektu dla obu postaci
- River City
- Correctional Center (1 misja przygotowawcza) – wymagany 15 poziom respektu dla obu postaci
- Fells Cargo Center (1 misja przygotowawcza) – wymagany 15 poziom respektu dla obu postaci
- Tower Bank (2 misje przygotowawcze) – wymagany 15 poziom respektu dla obu postaci
- Amy's Diamonds (2 misje przygotowawcze) – wymagany 15 poziom respektu dla obu postaci
- Wielki Skok: COSH Museum (3 misje przygotowawcze) – wymagane ukończenie misji #40 (Alex i Ricardo), wymagany 20 poziom respektu dla obu postaci
- Guava
- Guava Theatre (1 misja przygotowawcza) – wymagany 20 poziom respektu dla Alexa lub 25 poziom respektu dla Ricardo
- Federal Courthouse (1 misje przygotowawcze) – wymagany 20 poziom respektu dla Alexa lub 25 poziom respektu dla Ricardo
- Cloud Financial Center (2 misje przygotowawcze) – wymagany 20 poziom respektu dla Alexa lub 25 poziom respektu dla Ricardo
- Grilton Hotel (2 misje przygotowawcze) – wymagany 20 poziom respektu dla Alexa lub 25 poziom respektu dla Ricardo
- Wielki Skok: Rockstar Casino (3 misje przygotowawcze) – napad tylko dla Ricardo w trybie dla jednej osoby po ukończeniu 50 misji fabularnych, Alex może wziąć dział tylko w co-opie w dowolnym momencie gry po uzyskaniu 20 poziom respektu dla uzyskania trofeum
- Vice City
- Shore Movie Studios (1 misja przygotowawcza) – wymagany 25 poziom respektu dla Alexa lub 20 poziom respektu dla Ricardo
- M2SX (1 misje przygotowawcze) – wymagany 25 poziom respektu dla Alexa lub 20 poziom respektu dla Ricardo
- Scron Medicals (2 misje przygotowawcze) – wymagany 25 poziom respektu dla Alexa lub 20 poziom respektu dla Ricardo
- Executive Center (2 misje przygotowawcze) – wymagany 25 poziom respektu dla Alexa lub 20 poziom respektu dla Ricardo
- Wielki Skok: Town Hall (3 misje przygotowawcze) – napad tylko dla Alexa w trybie dla jednej osoby po ukończeniu 50 misji fabularnych, Ricardo może wziąć dział tylko w co-opie w dowolnym momencie gry po uzyskaniu 20 poziom respektu dla uzyskania trofeum
WymieńGry.pl to społeczność graczy, którzy wymieniają się grami między sobą.
Dołącz do nas i wymieniaj się lub kupuj / sprzedawaj gry na PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One i wiele innych platform!