Profil na forum:
Posty Cichy132 (4):
-
Dzisiaj pograłem dłużej i faktycznie wszystko jest w porządku. Trochę mnie to wszystko zmyliło, bo po prostu w Odyssey było trochę inaczej. Mój problem został rozwiązany. Dziękuję bardzo Wam wszystkim za zainteresowanie i pomoc :)
3 -
Hymm, dzięki wielkie za Wasze podpowiedzi. Co prawda nie doszedłem jeszcze do końca prologu. Wezmę się za to i sprawdzę. Ogólnie to nie zależy mi jakoś szczególnie na tym dodatkowym eq, bo zaraz pewnie i tak zdobywa się coś lepszego. Co innego jeśli chodzi o DLC i dodatkowe aktywności fabularne. Po prostu myślałem, że coś podziało się nie tak jak trzeba po zakupie na platformie Ubisoftu albo Epic Games, bo AC Odyssey też mam Complete Edition i tam od samego początku było już wszystko dodane. Poza tym w Valhalli w menu po wejściu w zakładkę "Sklep" przy każdej z zawartości dodatkowej mam "Zainstaluj" (zamieszczam ss w załączniku). W Odyssey jak robię to samo, to wyświetla się "Zainstalowane". (Zaloguj się żeby zobaczyć zdjęcia)
1 -
@Piksel091 Dzięki za odpowiedź na mój post. Faktycznie jest coś takiego, że niektóre DLC pojawiają się w trakcie gry. W edycji Complete Edition jest między innymi "Pakiet Berserka", który dodaje zestaw wyposażenia, pakiet dla osady i pakiet dla łodzi. To wyposażenie powinno być dostępne od razu...
1 -
Cześć. Kupiłem na platformie Epic Games grę Assasin's Creed Complete Edition Valhalla. Zainstalowałem grę 47 GB, później na Ubisoft Connect pobrała się aktualizacja 150 GB. Jak uruchamiam grę, to nie wyświetla się zawartość dodatkowa. Jedynie podstawowa gra. W Ubisoft Connect jak wchodzę w "Zarządzaj DLC". to wyświetlają się wszystkie DLC i zawartość dodatkowa do tej gry. W grze wchodzę w "Sklep" później "Dodatki" to przy wszystkich DLC i pakietach wyświetla się "Zainstaluj" ale jak klikam, to nic się nie dzieje. Odinstalowałem grę i nadal jest to samo. Bardzo proszę o pomoc co mógłbym jeszcze zrobić w takiej sytuacji.
Kontaktowałem się w tej sprawie równocześnie ze Wsparciem Technicznym z Epic Games i Ubisoft ( czekam czwarty dzień na jakąkolwiek odpowiedź na moje zgłoszenie). Zrobiłem wszystko co proponowała osoba ze wsparcia Epic Games i problem nadal występuje. Ostatecznie stanęło na tym, że osoba, z którą rozmawiałem stwierdziła, iż Oni nie są w stanie nic zrobić i mam się kontaktować ze Wsparciem z Ubisoft.
Przeinstalowałem grę (chyba z 5 razy), uruchamiałem jako administrator Epic Games, Ubisoft Connect i samą grę z pulpitu. Usuwałem folder "webcache" w Epic Games Launcher. Weryfikowałem pliki za pomocą Ubisoft Connect. Ciągle występuje problem. Może miałby ktoś z Was jakiś pomysł co jeszcze mógłbym zrobić? A może, ktoś miał taki lub podobny problem, niekoniecznie z AC Valhalla.
1