Zbuduj PC - pytania i prośby

konewko Elite Vip

Postów: 747 Major
Odznaki:

WymieńGry.pl Ranga Hero

WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

WymieńGry.pl Ranga Tester

1552254034

Jeżeli ktoś z Was ma problem z doborem podzespołów do PC, chce zbudować super maszynę lub po prostu ma pytanie techniczne co bardziej pasuje do danego zestawu, walcie śmiało w tym temacie. Z pewnością znajdą się osoby, które chętnie pomogą ;)

  •  
    Postów: 15 Początkujący
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1552331260

    Jako stary wyjadacz chętnie pomogę. Złożyłem dziesiątki komputerów i na szczęście nie jestem "informatykiem z klatki obok", któremu rdzenie i cyferki przodują :]

    Miałbym tylko prośbę co do formatu pytań. 
    Przede wszystkim warto poznać budżet, ale poza tym schemat odpowiedzi powinien wyglądać tak: 


    1. Jaki masz budżet?
    2. Jakie peryferia (monitor, myszka, system, słuchawki) już posiadasz, a jakie chciałbyś w w/w budżecie nabyć?
    3. W jakie gry grasz najczęściej? 
    4. Masz jakiejś konkretne wymagania na temat platformy (Intel/AMD, Nvidia/AMD, itp.)? 
    5. Jakieś dodatkowe życzenia (na przykład obudowa mATX)? 


    Do tego, na sam koniec. 
    Pamiętajcie - NIGDY NIE KUPUJCIE SKŁADAKÓW. Komputery z marketów, z allegro oraz czasem z poważnych serwisów PC czy też domorosłych "informatyków", to bardzo często, jak nie zawsze, totalny shit nie wart swoich pieniędzy. 
    Stop składakom. Nie umiesz złożyć komputera? Poproś o pomoc kogoś ogarniętego, kto złoży komputer w którymś sklepie internetowym, a jego pracownicy "jako-tako" go zmontują.

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 26 Początkujący
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1552335777

    @Vister81 Wszystko fajnie tylko taka mała uwaga. Mianowicie składak to właśnie komputer złożony z wybranych przez siebie komponentów, a Ty chciałeś chyba napisać, że nie należy kupować tzw. gotowców :)

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 15 Początkujący
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Tester