Zbuduj PC - pytania i prośby
Jeżeli ktoś z Was ma problem z doborem podzespołów do PC, chce zbudować super maszynę lub po prostu ma pytanie techniczne co bardziej pasuje do danego zestawu, walcie śmiało w tym temacie. Z pewnością znajdą się osoby, które chętnie pomogą ;)
-
Jako stary wyjadacz chętnie pomogę. Złożyłem dziesiątki komputerów i na szczęście nie jestem "informatykiem z klatki obok", któremu rdzenie i cyferki przodują :]
Miałbym tylko prośbę co do formatu pytań.
Przede wszystkim warto poznać budżet, ale poza tym schemat odpowiedzi powinien wyglądać tak:- Jaki masz budżet?
- Jakie peryferia (monitor, myszka, system, słuchawki) już posiadasz, a jakie chciałbyś w w/w budżecie nabyć?
- W jakie gry grasz najczęściej?
- Masz jakiejś konkretne wymagania na temat platformy (Intel/AMD, Nvidia/AMD, itp.)?
- Jakieś dodatkowe życzenia (na przykład obudowa mATX)?
Do tego, na sam koniec.
Pamiętajcie - NIGDY NIE KUPUJCIE SKŁADAKÓW. Komputery z marketów, z allegro oraz czasem z poważnych serwisów PC czy też domorosłych "informatyków", to bardzo często, jak nie zawsze, totalny shit nie wart swoich pieniędzy.
Stop składakom. Nie umiesz złożyć komputera? Poproś o pomoc kogoś ogarniętego, kto złoży komputer w którymś sklepie internetowym, a jego pracownicy "jako-tako" go zmontują.1 Fajne! -
@Vister81 Wszystko fajnie tylko taka mała uwaga. Mianowicie składak to właśnie komputer złożony z wybranych przez siebie komponentów, a Ty chciałeś chyba napisać, że nie należy kupować tzw. gotowców :)
0 Fajne! -
@Pablo Jeśli rozumiesz to w ten sposób, to masz rację. Bądź co bądź chodzi nam o to samo, ale to prawda - być może źle to ująłem. Dzięki!
0 Fajne! -
No to ja zacznę :)
Planuję złożyć jakiś komputer głównie do grania, jednak specjalistą w tej dziedzinie nie jestem, więc fajnie gdyby ktoś mi w tym pomógł.- Jaki masz budżet? 2500-2700