Brak kontaktu ze sprzedającym/wymieniającym.
Witam, zaakaceptowałem ofertę wymiany.. następnie dostałem wiadomość "proszę wysłać " "to proste". Odpisałem, zadając kilka pytań i przez kilka dni brak odpowiedzi.
Niestety mam kilka innych ciekawych propozycji, więc napisałem że rezygnuje z powodu braku kontaktu.
Jak postępować z takimi ludźmi ?
-
Negatyw za brak kontaktu i zgłoszenie do pomocy żeby anulowali transakcję.
3 Fajne! -
Tez tak mialem 2 razy, od razu negatyw i tak jak kolega wyzej napisal.
2 Fajne! -
Dokładnie tak jak napisali @mastahluc i @Zurek - jeżeli macie podobny problem, czyli faktycznie po zawarciu transakcji nasz kontrahent nie loguje się do serwisu lub nie odpisuje nam na wiadomości prywatne min. 3 dni, napiszcie na adres pomoc@wymiengry.pl numer transakcji, której dotyczy sprawa wraz z opisem sytuacji. Pomożemy rozwiązać sprawę.
Negatyw można wystawić oczywiście, jednak pamiętajcie, że czasami wypadają różne sytuacje w życiu i nie logowanie się przez kilkanaście godzin lub przez weekend do serwisu nie oznacza niechęć do wywiązania się z transakcji. Dlatego nie podejmujcie zbyt pochopnych działań, a gdy macie wątpliwość napiszcie do nas na maila lub nawet do mnie na PW to sprawdzę jak mogę pomóc.
0 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo