Profil na forum:

  • Postów: 4 Nowicjusz
    2
    Pochwał od użytkowników

Posty pikkier (4):

  • Ok Panowie, wielkie dzięki za pomoc. Zadzwonię dziś do MM i wszystkiego się dowiem.

    0
  • @mastahluc siema :).


    W formularzu były opcje do wyboru, jedna z nich mówiła o problemach z analogami, druga z przyciskami, trzecia o problemie sparowania pada z konsolą itp. Oczywiście wybierałem opcję, że problem jest z analogami. Po wybraniu tej opcji, do wyboru było jeszcze czy problem jest w lewym analogu czy obydwu (jakoś tak, chyba się nie mylę). W każdym bądź razie na samym końcu wyświetlała się informacje, że zgłaszam problem z przyciskami. Czterokrotnie od nowa próbowałem zrobić te zgłoszenie, jednak nic to nie dawało, więc puściłem już je z informacją o uszkodzonych przyciskach. 


    Czyli rozumiem, że mam brać kopię faktury oraz pada do łapy i jechać do najbliższego media markt ? 

    1
  • Konsoli nie kupowałem osobiście, a zakup zrobiony był w sklepie Media Markt w Warszawie. Czy nie będzie problemu z fakturą ? Nie posiadam jej oryginału tylko kopię przesłaną mi na e-mail.


    Powiem szczerze, że nawet nie pomyślałem o reklamowaniu w sklepie gdzie dokonany był zakup. Do tej pory kilkukrotnie korzystałem z reklamacji w serwisie MS (odnośnie oczywiście konsoli xbox) i nigdy nie miałem z tym problemów. Nie przyszło mi do głowy, że sony pod tym względem tak słabo działa. 

    1
  • Witam wszystkich szanownych forumowiczów, potrzebuję pomocy odnośnie reklamacji uszkodzonego pada do PS4. Jakieś 3 miesiące temu kupiłem nową PS4, wszystko działało jak należy. Konsolę używałem dość sporadycznie, ale ostatnio zakupiłem TLoU2 i trochę przy niej posiedziałem. 

    Okazało się, że w czasie gry zaczyna "wariować" lewy analog, tak jakby cały czas był wciśnięty w górę. Co śmieszniejsze, prawy (choć dużo rzadziej) zachowuje się podobnie. Ta usterka niestety jest wyjątkowo uciążliwa i zasadniczo uniemożliwia korzystanie z konsoli.
    Na stronie sony zgłosiłem chęć odesłania pada do naprawy. I tu zasadniczo zaczęły się moje problemy, ponieważ gdy wybierałem informację, że uszkodzone są analogi w końcowej opcji i tak wyświetlała się informacja, że zgłaszam problem z przyciskami. W otrzymanej wiadomości od sony, gdzie była etykieta dla kuriera, znalazłem nr telefonu. Chciałem zadzwonić i tylko naprostować, że mają jakiś błąd na stronie a problemem nie są przyciski tylko analogi. Niestety w żaden sposób nie jestem w stanie z nikim się skontaktować, wszystkie numery są nieaktualne bądź odsyłają mnie do ich strony www, co w sumie w żaden sposób nie umożliwia mi kontaktu.

    Macie Panowie i Panie jakiś pomysł co teraz zrobić z tym fantem ? Patrząc na ten brak kontaktu, normalnie boje się im odesłać tego pada.

    0
Do góry