Problem z PS5
Witam serdecznie,
jest to mój pierwszy post więc bardzo przepraszam, jeżeli zakładam go w złym wątku ale przemawia przeze mnie już skrajny akt desperacji, ale do rzeczy…
Ostatnio zakupiona konsola PS5 Slim z napędem (nr seryjny CFI-2016) względnie od samego początku stwarza problemy … grając we wgraną Astro’s Playroom zdarzało się, że nas wyrzucało z gry, nie zapisywało dokonań ale jakoś przez to przebrnęliśmy (błędy CE-108262-9/ CE-108255-1). Po konsultacji z (nieautoryzowanym) serwisem i opisaniu problemu, polecono nam wyczyścić pamięć podręczna oraz odbudować bazę danych, co zrobiliśmy. Gigantyczne problemy pojawiają się przy grze Wiedźmin 3 Edycja Kompletna; wersja gry 4.04. Średnio raz na godzinę, niezależnie czy jest to okno dialogowe lub poruszanie się Wiedźminem, gra się zawiesza, wyłącza i regularnie pojawia się błąd CE-108262-9 (problem z oprogramowaniem systemu); sporadycznie CE-108255-1 (problem z grą lub aplikacją). Ze względu na wyrzucanie z gry nie aktualizuje się czas spędzony w grze, choć trofea się zapisują.
Przy grze Dziedzictwo Hogwartu na ok. 34 godz. gry Żonie zawiesiła się zaraz na samym początku (chyba przy filmie), raz gdy zostawiła na dłużej włączona gre w pozycji menu i nic nie robiła przez dłuższy czas oraz raz, gdy włączyła grę, chciała kontynuować to się sama konsola wyłączyła (CE-108255-1).
Przy grze Mortal Kombat 1 żaden z opisanych problemów nie występował.
Z rzeczy, których jeszcze nie robiłem, to odinstalowanie Wiedźmina i ponowna instalacja… Szkoda mi zapisów gry, choć wiem, że wspomnianych zapisów mogę nie stracić wykupując konto w PSN i skłaniam się ku temu.
Kolejnym krokiem jest powrót do ustawień fabrycznych konsoli.
Czytałem o przegrzewaniu się konsoli, choć wydaje mi się, że ma odpowiednią ok. 15 cm przerwę z tyłu, jak i od góry (umieszczona jest na półce, w pozycji poziomej na szafce na telewizor).
Obawiam się, że reklamacja może nie zostać rozpatrzona ze względu na to, że inne gry śmigają.
Uprzejmie chciałbym Was poprosić o pomoc, bo już nie wiem co robić…
Pozdrawiam,
Lotar
-
@Minuta1985 zresetowaliśmy konsole, wgrywamy Wiedźmina na nowo i zobaczymy co się dalej wydarzy... Będę dawał znać 🙂. Bardzo dziękuję za zainteresowanie i wszelkie rady!
0 Fajne! -
@Minuta1985 PSN ogarnięte, zapisy gry przerzucone, zrobiony restart konsoli i... Póki co, przez 1,5 godz. gry w Wieśka nic się nie zacięło, nic nie wywaliło i można było w końcu zacząć czerpać przyjemność z gry 😁. Mam nadzieję, że to nie jest przed wczesny huraoptymizm z mojej strony... Gdyby jednak problem wrócił, to kolejnym krokiem wedle zaleceń z forum będzie kontakt ze wspomnianym serwisem i pewnie reklamacja. Raz jeszcze bardzo dziękuję wszystkim za szybką pomoc, rady, cierpliwość w tłumaczeniu!
Pozdrawiam,
Lotar
0 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo