-
Dobrym pomysłem będzie odezwanie się z tym problemem na pomoc@wymiengry.pl, bo my na forum wiele nie zdziałamy, no chyba że akurat ktoś z zespołu zwróci uwagę na ten temat i się do Ciebie odezwie.
2 Fajne! -
Jeżeli chciałbyś zmienić adres e-mail przypisany do konta w serwisie to napisz do mnie PW z nowym adresem lub na pomoc@wymiengry.pl, jak zasugerował @dawid2601
P.S. Dodamy w niedługim czasie do ustawień opcję zmiany adresu e-mail.2 Fajne! -
Ej ja mam to samo i mam dostep do swojego a nawet podaje rozne swoje maile i mam ze nie mozna wyslac potwierdzenia , wiec bład lezy po stronie wiyryny
1 Fajne! -
@marcints A na jakiej domenie masz te maile? Są problemy z pewnymi mailami (np. op.pl) ponieważ odrzucają niektóre wiadomości od nas i serwer automatycznie przyblokuje takie domeny i wymusza zmianę na inny. Jeżeli możesz to spróbuj najlepiej z mailem np. gmail.
0 Fajne! -
2x Gmail ,oraz interia i na zadne nie chce wyslac jakiegos potwierdzenia
1 Fajne! -
@marcints Masz rację, był błąd po naszej stronie związany ze zmianami sprzed kilku dni. Został właśnie poprawiony i można już ustawić dowolny inny adres e-mail przy wystąpieniu tego błędu z dostarczaniem maili.
Chcemy aby wszystkie powiadomienia systemowe prawidłowo docierały do użytkowników. Gdy nasz system wykryje, że adres e-mail nie jest już osiągalny lub usługodawca poczty odrzuca niektóre wiadomości, to w serwisie pojawia się żółta belka z komunikatem o podaniu prawidłowego adresu. Może się tak zdarzyć na skrzynkach Onet, Wp, Op, O2, Interia i nie mamy na to wpływu. Musielibyśmy przenieść się na bardzo drogie systemy do wysyłki maili co w tej chwili nie jest możliwe.
Z tego powodu rekomendujemy podawanie maila na Gmailu.
2 Fajne! -
No i ogarniete ,no i elegancko . Pozdro
2 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo